דף הבית / חדשות העיר משני / "הרחוב הופך לנהר"

"הרחוב הופך לנהר"

רונן דמארי

 

בהצעה שהעביר לראש העיר, רז קינסטליך, כותב אייל מושיוב בין היתר: "פנו אלי תושבים מרחוב נחמיה פינת מרבד הקסמים והלינו על כך שבעונת החורף הרחוב שלהם הופך לנהר היות ואין קולטני מי גשמים לאורך הרחוב, הן ברחוב נחמיה והן ברחוב מרבד הקסמים. ברור לכולנו, שלא ייתכן שבשנת 2019 יסבלו תושבי הרחוב מהצפות מי גשמים מסיבת חוסר תשתיות בסיסיות לקיום שגרת יום. בעת הצפת הרחוב, שיגרת היום של התושבים משתבשת, הילדים אינם יכולים לצאת לבית הספר, אצל חלק מהתושבים ישנם הצפות בחצרות הבתים בשל מדרכות נמוכות.

בנוסף לכך, ברחוב נחמיה פועל צהרון, ובשל ההצפות, הורים אינם יכולים להוריד ולהעלות את ילדיהם. חובתנו כרשות לתת מענה לתושבים, קל וחומר כשמדובר בנושא בניית תשתיות חיוניות".

מושיוב מציע כי העירייה תפעל להקמת תשתית לקליטת מי הגשמים ברחוב נחמיה וברחוב מרבד הקסמים.

חבר המועצה אמר ל"גל גפן": "אני חושב שבשנת 2019 כל תושב בראשון לציון זכאי למערכת תשתיות בסיסית תקינה וטובה, אני שם את הפוליטיקה בצד כי מדובר כאן בצרכי התושבים. מדובר בבעיה ישנה ומוכרת והגיע הזמן שהיא תטופל.

התושבים שם סובלים מאוד ובכל טיפת גשם הכל מוצף, פנו אליי יותר מפעם אחת בעניין ואני חושב שמגיע לתושבי השיכון תשתיות כמו בשכונות החדשות, כולי תקווה שהנהלת העיר והעומד בראשה חושבים כמוני".

מהעירייה נמסר בתגובה: "ראש העירייה קיים עם היכנסו לתפקיד פגישות עם גורמי מקצוע בעניין הניקוז בעיר והנושא נמצא כבר בטיפול. לאחרונה בחרה העירייה יועץ ניקוז לבחינה ותכנון מחדש של תכנית אב לניקוז ושכונה זו תזכה להתייחסות כחלק מתכנית האב. חשוב לציין כי מבדיקת פניות התושבים למוקד 106 לא נמצאו תלונות או פניות של תושבים במהלך השלוש שנים האחרונות, המתייחסות לבעיות ניקוז ברחובות המדוברים".

הצעה לחוגים לחיילים
אייל מושיוב
צילום : באדיבות העירייה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות