n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תרגיל גדול לחילוץ ואיתור, ייערך באגם הנקיק בראשון לציון

תרגיל גדול לחילוץ ואיתור, ייערך באגם הנקיק בראשון לציון

תרגיל איתור וחילוץ במים שחורים, יתקיים היום אחה״צ באגם הנקיק בראשון לציון ובו יקחו חלק אנשי אגף חופים ואגמים של עיריית ראשון לציון, צוללנים של זק״א, כיבוי, ופקחי החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון

אגם הנקיק – צילום מתוך אתר עיריית ראשון לציון
צילום מתוך אתר עיריית ראשון לציון

תרגיל איתור וחילוץ במים שחורים, יתקיים היום (שלישי) אחה״צ באגם הנקיק בראשון לציון. בתרגיל שבו יקחו חלק אנשי אגף חופים ואגמים של עיריית ראשון לציון, צוללנים של זק״א, כיבוי, ופקחי החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון – ידמה טיפול מורכב של איתור וחילוץ מתחת לפני המים של שני טובעים: אב ובנו שהתהפכו עם סירתם בעת ששטו באגם.

״הצלילה באגם במים שחורים (עכורים) היא קשה ומורכבת במיוחד״ אומר אלי שוורצברג מנהל אגף חופים ואגמים בעיריית ראשון לציון אשר מוביל את התרגיל. ״הצליחה הזאת דורשת מיומנות וציוד תאורה מיוחד״ מוסיף שוורצברג.

לפני כארבעה חודשים טבע למוות הנער סהר פרל ז״ל בן 18 במותו בעת שזינק למימי אגם הנקיק כדי להציל את כלבתו. הנער אומנם נמשה מייד על ידי עוברי אורח, אולם התרגיל היום יתרגל פעם נוספת את יכולת העבודה והחבירה של כלל כוחות ההצלה בטיפול באירוע חירום באגם תוך לקיחה בחשבון את המורכבות של תנאי השטח במקום.

התרגיל יחל בשעות אחר הצהריים והוא ימשך לתוך שעות הלילה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות