n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / כתבי אישום כנגד שני תושבי חולון שתקפו את בן ובת הזוג

כתבי אישום כנגד שני תושבי חולון שתקפו את בן ובת הזוג

יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה השבוע כתב אישום נגד חשוד בגין תקיפת בן זוגו, איומים והיזק לרכוש. בנוסף, הוגש כתב אישום כנגד תושב חולון שתקף באופן קשה את בת זוגו בטיילת בת ים

תקיפה אלימות צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

בסיומה של חקירה, הגישה היום (חמישי) התביעה המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב חולון בגין תקיפה הגורמת חבלה של בת זוגו. על פי כתב האישום, בעקבות ויכוח שפרץ בין בני הזוג שהיו בסמוך לטיילת בבת ים בשבוע שעבר, החל החשוד לצעוק על בת זוגו ולגדף אותה. בהמשך דחף אותה לעבר מכונית שנסעה באותה העת בכביש וכתוצאה מכך נגרמה לאישה חבלה של ממש שחייבה את פינויה לקבלת לטיפול רפואי.

שוטרי סיור של תחנת בת ים שהוזעקו לאירוע, עצרו את החשוד שניסה להתנגד למעצר ואף תקף את אחד השוטרים ברגלו. החשוד, תושב חולון בן 51, הובא לחקירה בתחנה ומעצרו הוארך בבית המשפט. עם סיומה של חקירה מאומצת, הגישה היום יחידת התביעות במחוז ת"א, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד החשוד בגין תקיפה הגורמת חבלה וכן בסעיף אישום של שימוש בכוח במטרה למנוע מעצר.

במקרה נוסף, משטרה פתחה לפני כשבוע בחקירה עם קבלת תלונה בגין תקיפה של גבר את בן זוגו באמצעות מגהץ וגרימת חבלות לאחר שחבט בגופו באמצעות תיק, איים עליו שיפגע בו כלכלית ואף יפיץ סרטונים שלו בעלי אופי מיני. עוד איים על הקורבן באמצעות סכין קצבים וניפץ את מכשיר הפלאפון שלו.

החשוד בן 43 מחולון, נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלא. בדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, הורה בית המשפט על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית.

בסיומה של חקירה מואצת של חוקרי תחנת מסובים, השבוע יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה כתב אישום כנגד החשוד בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש בבן זוג, תקיפת סתם, איומים והיזק לרכוש במזיד. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות