n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תעודת הצטיינות לאופק ברוך מראשון לציון, שהיה אלוף ישראל לנוער בג'ודו

תעודת הצטיינות לאופק ברוך מראשון לציון, שהיה אלוף ישראל לנוער בג'ודו

אופק ברוך, תושב ראשון לציון שהיה בעברו אלוף ישראל לנוער בג'ודו, קיבל בשבוע שעבר תעודת הצטיינות על פעילותו באיגוד הספורט האקדמי מטעם המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט

אופק ברוך צילום גרשון ולדמן
אופק ברוך עם שתי המצטיינות הנוספות- צילום: גרשון ולדמן

אופק ברוך תושב ראשון לציון, הינו חבר נבחרת ג'ודו של המרכז האקדמי וזוכה במקום הראשון בקטגוריית משקל עד 60 ק"ג בכל התחרויות באס"א 2023, שהיה אלוף ישראל לנוער והתחרה בחו"ל בסבבי גביע אירופה. בשבוע שעבר הוענקה לו תעודת הצטיינות על פעילותו באיגוד הספורט האקדמי.

עוד קיבלו תעודת הצטיינות על פעילות במסגרת אס"א (איגוד הספורט האקדמי) שלושה אלופי ישראל לשעבר. בטקס, שבו הוענקו גם תעודות לסטודנטים על הצטיינות בלימודי חינוך והוראה, בירך מור ספיר, מטפס פרלימפי ישראלי ואלוף העולם בטיפוס פרלימפי לשנים 2021 ו-2023 שאמר: "זוהי זכות גדולה לשאת דברים בטקס המצטיינים של המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט ולהיות חלק מהדבר הגדול הזה. בין שמדובר בהצטיינות בלימודים ובין שבתחרות, הדבר החשוב ביותר הוא תשומת לב לאופי שנוצר לאדם כאשר הוא מצטיין. ומעתה והלאה אתם מצטיינים לכל החיים."

רוני לידור, נשיא המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט נשא דברים: "שנת הלימודים האקדמית נפתחה באיחור בעיצומה של המלחמה. בעת הזאת נוכחנו בחשיבותם של נשות ואנשי ההוראה לחוסן הלאומי, כפי שהדבר בא לידי ביטוי גם בתקופת קורונה. בתקופות המאתגרות והמורכבות ביותר, הסטודנטיות והסטודנטים להוראה הוכיחו שיש ביכולתם להוביל יוזמות חדשניות שנותנות מענה למגוון הרחב של הצרכים שעלו מהשטח. ברכות לסטודנטיות ולסטודנטים המצטיינים, יש לכם תפקיד חשוב בעיצובו של דור העתיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות