n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: תאונה קשה בין 2 אוטובוסים סמוך למחלף נשרים לכיוון מחלף שורק

ראשל"צ: תאונה קשה בין 2 אוטובוסים סמוך למחלף נשרים לכיוון מחלף שורק

נ' שמשרתת בעיר הבהדי"ם ושהיתה על האוטובוס ופונתה לבית החולים "קפלן", סיפרה ל"גל גפן ראשון לציון" כי לאחר נסיעה של חצי שעה היא שמעה את האוטובוס מנסה לבלום ואת הבום ששהגיע בעקבותיו

מקום התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מקום התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אוטובוס של אגד שיצא הבוקר בשעה 8:45 מתחנת ראשונים עזריאלי לכיוון עיר הבהדי"ם, עליו היו עשרות חיילים, התנגש בכביש 6 סמוך למחלף נשרים לכיוון מחלף שורק, באוטובוס אחר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים קפלן, שמיר אסף הרופא, ברזילי ואסותא, 33 פצועים קל. מתוכם: 16 לקפלן, 9 לאסף הרופא, 4 לאסותא, 4 ברזילי.

 

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

 

מדוברות כבאות והצלה לישראל מחוז מרכז נמסר כי 3 צוותי כיבוי וחילוץ בפיקודו של רב רשף עירון הירשפלד פועלים בתאונת הדרכים. לוחמי האש מסייעים למד״א בפינוי הפצועים ובמקביל מאבטחים את זירת התאונה עם קווי מים, בעקבות דליפה של דלק ממכלי הדלק של האוטובוסים.

מבית חולים קפלן נמסר: "בעקבות התאונה בכביש 6, הוכרז אר"ן במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית. במיון נערכים לקבלת 16 פצועים מהתאונה, על פי מד"א כולם במצב קל".

נ' שמשרתת בעיר הבהדי"ים  ושהיתה על האוטובוס ופונתה לבית החולים "קפלן" סיפרה ל"גל גפן ראשון לציון" כי לאחר נסיעה של חצי שעה היא שמעה את האוטובוס מנסה לבלום ואת הבום ששהגיע בעקבותיו: "זה היה מפחיד, היינו בטוחים שהאוטובוס יתהפך עוד שניה, כולם בכו בפנים הייתה פאניקה גדולה, זאת פעם ראשונה שאני נמצאת בתאונת דרכים כזו, האוטובוס מקדימה נמחץ לגמרי, לא הבנו מה קורה, אני אישית התפנתי לבית חולים, שולחת החלמה לכל הפצועים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות