n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תושב ראשון לציון חשוד כי דקר את גרושתו לעיני ילדיו!

תושב ראשון לציון חשוד כי דקר את גרושתו לעיני ילדיו!

המשטרה עצרה תושב ראשון לציון בחשד לפציעה חמורה של גרושתו בנוכחות ילדיהם והבוקר בהתאם לממצאי החקירה, הוגשה נגדו הצהרת תובע

דקירה סכין צילום PIXABAY
אילוסטרציה: PIXABAY

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה, עם קבלת דיווח על אישה שנדקרה בביתה בעיר, על פי החשד על ידי הגרוש אשר הגיע לביתה ובעקבות ויכוח שנתגלע בינהם דקר את האשה באמצעות סכין בפלג גופה העליון בנוכחות שלושת ילדיהם ונמלט מהמקום .

על פי החשד, יום למחרת האירוע בשעת לילה התקבל דיווח מבני משפחתה של האשה בדבר הצתת דלת ביתם בראשון לציון ,ללא נפגעים כאשר על פי החשד הגרוש הוא שביצע את העבירה ונמלט מהמקום.

בתוך כך,ביצעו החוקרים פעולות חקירה מתקדמות ועצרו לאחר החשוד – תושב ראשון לציון בשנות השלושים לחייו לחקירה בחשד לביצוע המעשים,ובתום חקירתו נכלא,מעצרו הוארך בבימ״ש מעת לעת בהתאם לצורכי החקירה.

כאמור, היום (ראשון) הוגשה לבית משפט השלום בראשון לציון, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הצהרת תובע נגד החשוד ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות