n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תושב ראשון לציון חשוד ברצח אשתו

תושב ראשון לציון חשוד ברצח אשתו

גופת אישה נמצאה בחוות סוסים בראשון לציון, בעלה תועד מהלך סהרורי ליד הגופה

זירה רצח מחסום צילום דוברות משטרת ישראל
זירת רצח, צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

אירוע חריג התרחש ביום חמישי האחרון כאשר התקבל דיווח על אישה המוטלת על רצפה בחוות סוסים בשטח הנמצא בין ראשון לציון ונס ציונה ברחוב רבינוביץ שמשון. ראשונים להגיע אל המקום היו אנשי מד"א שנאלצו לקבוע את מותה של האישה. הם גם הזעיקו את השוטרים אחרי שהגופה הייתה מוטלת באופן חשוד.

המשטרה פתחה מיד בחקירה ובחנה את מצלמות האבטחה במקום, שם התגלה דבר מוזר: בתמונות נראה בעלה של המנוחה כשהוא הולך וחוזר מהמקום בו מוטלת גופת אשתו, אך לא עושה דבר, גם לא מזעיק עזרה.

בחקירתו, החשוד המוכר למשטרה, מסר פרטים אשר לא הסתדרו לחוקרים עם מה שתועד במצלמות, מה שגרם ליותר סימני שאלה. בדיון בבית המשפט, אמר נציג המשטרה כי על הגופה התגלו סימני אלימות והיו כתמי דם על הריצפה, אך החשוד שהכחיש, טען באמצעות עורך דינו כי האישה הייתה חולת סרטן סופנית וירקה דם.

במשטרה גם לקחו עדויות משכנים המתגוררים סמוך לחווה ושופט בית המשפט החליט להאריך את מעצרו של החשוד עד ליום שני. הוא נימק ואמר כי לאור העדויות, נראה כי אין אדם אחר שיכול היה להיות מעורב במותה של האישה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

סגן ראש העיר בראשון לציון מקסים בביצקי הורשע בבית המשפט

תפריט נגישות