n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תושב ראשון לציון חשוד בנסיון הברחת סם אונס

תושב ראשון לציון חשוד בנסיון הברחת סם אונס

יחידת הבילוש המיוחדת 747 במשטרת מרחב נתב"ג של מחוז מרכז עצרה בסוף השבוע 2 תושבי המרכז, אחד מהם מראשון לציון, בחשד להברחת כ 5 ליטר חומר החשוד כ-"סם אונס" ( gbl)

בקבוקים משקל סם אונס צילום דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

יחידת הבילוש המיוחדת של משטרת ישראל במרחב נתב"ג – יחידה 747, בשיתוף פעולה מקצועי והדוק עם יחידת בודקי המכס באולם הנוסעים מכס נתב"ג, עצרו לחקירה תושב ראשון לציון עם נחיתתו בארץ מטיסה מרומניה, בחשד להברחת חומר החשוד כסם מסוג GBL – "סם האונס" בכבודתו.

בתוך כך, בודקי המכס באולם הנוסעים בצעו שיקוף של הכבודה אשר העלתה את רמת החשד בדבר המצאות בקבוקים המכילים נוזל חשוד, שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

כאמור, בלשי יחידה 747 עצרו לחקירה את החשוד – תושב ראשון לציון כבן 21 , בחשד להברחת סמים ארצה ותפסו את הבקבוקים החשודים כסם במשקל של כ– 5 ליטר. עם התפתחות החקירה עצרו בלשי היחידה חשוד נוסף, תושב תל אביב כבן 41 במעורבות בניסיון ההברחה.

בתום חקירתם השניים נכלאו וביום שישי התקיים דיון בבית המשפט בפתח תקווה שם הוארך מעצרו של תושב ראשון לציון עד ליום שני. מעצרו של החשוד השני הוארך עד ליום חמישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. השם ישמור
    יישר כוח לכל מי ששומר עלינו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות