דף הבית / חדשות העיר משני / עברו התעללות קשה וניצלו הודות לחי כיף

עברו התעללות קשה וניצלו הודות לחי כיף

האתון והעייר בימיהם הראשונים בחי כיף
האתון והעייר בימיהם הראשונים בחי כיף

שני בעלי חיים שעברו התעללות קשה, הזנחה קיצונית ומצבם הבריאותי היה ירוד מאוד עקב רכיבה ומשא כבד ובלתי פוסק שהועמס עליהם, הועברו לשיקום וטיפול בחי כיף בראשון לציון. בחודש ספטמבר השנה, הועברה לחי כיף פנייה על אתון ועייר שמצבם הפיזי והנפשי היה ירוד מאוד וזקוקים לבית חם ולשיקום. בחי כיף לא היססו לרגע וקיבלו אותם בזרועות פתוחות.

החיות הגיעו באפיסת כוחות כאשר הן סבלו בעיקר מפציעות גב קשות אך גם מפחד וחרדה מבני אדם. ווטרינר החי כיף, אפי וגשל בדק אותם והעריך את פציעותיהם ובהתאם את הטיפול התרופתי וצוות החי כיף חיבק אותם מדי יום. שלושה חודשים אחרי, שני בעלי החיים עלו במשקל, פצעיהם הגלידו והם אפילו נהנים מנוכחות המטפלים וסביבתם. זו לא הפעם הראשונה שהחי כיף מטפל בחיות שעברו התעללות. החי כיף קלט קופה שעברה התעללות קשה ברוסיה, היא שוקמה בהצלחה והוענק לה חיים חדשים.

המשנה לראש העירייה, מחזיק תיק החי כיף, עידן מזרחי אמר: "מיום הקמתו דוגל החי כיף בקליטתם של בעלי חיים פצועים או חולים שעברו התעללות, הופקרו, לא הושגחו או לא הסתדרו במקום בו נמצאו. כאן הם מקבלים בית חם וטיפול מסור. יש לנו אחריות וחובה מוסרית לבעלי החיים במתחם".

מחזיק תיק החי כיף- עידן מזרחי והאתון בימים אלו
מחזיק תיק החי כיף- עידן מזרחי והאתון בימים אלו

מנהלת החי כיף, ורד גבאי הוסיפה: "אכן מדובר בסיפור עצוב, אך כמו באגדות, יש לו סוף טוב – מצבם הבריאותי של האתון והעייר השתפר פלאים, הן מחלימות מהפציעות הקשות והוטרינר מטפל בהן באופן קבוע באמצעות תרופות. כמו כן, החי כיף דואג להן למזון, שתייה ולכל התנאים הנדרשים כדי לשקם ולהבריא אותן". יהודה גביש, מנהל התפעול, הוסיף: "הן מרגישות כאן בבית ולא מפחדות כמו בעבר. אנחנו שמחים שהטיפולים הצליחו והחיות מחלימות. החי כיף תמיד ישמח לקבל אליו חיות הזקוקות לעזרה". החי כיף הוא גן חיות אשר הוקם ביוזמה משותפת של עיריית ראשון לציון והחברה העירונית. החי כיף מונה כיום כ – 700 בעלי חיים ממינים שונים, מתוכם לפחות 10 מינים השייכים לקטגוריה של בעלי חיים הנמצאים תחת סכנת הכחדה. לאחרונה עבר החי כיף שדרוג ומתיחת פנים לרווחת בעלי החיים בגן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות