n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תושבת ראשון לציון חשודה במעורבות עוקץ ענק במשרד ממשלתי

תושבת ראשון לציון חשודה במעורבות עוקץ ענק במשרד ממשלתי

יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת של משטרת מחוז מרכז חשפה בתום חקירה סמויה, חשד לפרשיית מרמה והפרת אמונים בשווי של יותר ממיליון ש"ח, ועצרה אתמול בבוקר עובדת במשרד ממשלתי ועובדת חברת קבלן בחשד למעורבות. היום הוארך מעצרן בבית המשפט.

מחשבון ציוד משרדי צילום PIXABAY
צילום PIXABAY

יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת במחוז מרכז פתחה לפני מספר חודשים בחקירה סמויה נגד תושבת נס ציונה כבת 50, לאחר שהתקבל דיווח מהמשרד הממשלתי בו היא עובדת, בדבר חשד לשורה של עבירות מרמה והפרת אמונים שמבצעת החשודה יחד עם החברה שנבחרה לספק שירותי ניקיון ואחזקה למשרד.

על פי החשד, במשך מספר שנים נהגה החשודה לאשר תשלומי שכר לקרובי משפחתה, כך שיירשמו כעובדי החברה הקבלנית מבלי שבצעו עבודה בפועל, ואף הוציאה ע"כ חשבוניות.

עם התפתחות החקירה, עלה כי על פי שיטת ההונאה, השתיים הנפיקו משכורות למגוון עובדים פיקטיבים לאורך שנים, כאשר התשלום נחלק על פי החשד בין החשודה, ה"עובד" ואחראית העובדים בחברת הניקיון, תושבת ראשון לציון כבת 50.

החקירה התבצעה בשיתוף פעולה עם המשרד הממשלתי הנוגע וביום שני, עם מעצרן של החשודות עברה החקירה לשלב הגלוי. בית משפט השלום בראשון לציון החליט היום להאריך את מעצרה של עובדת המשרד הממשלתי עד יום רביעי ואילו החשודה השנייה, תושבת ראשון לציון תשהה במעצר בית מלא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות