n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תביעת המיליונים נגד מועדון בראשון לציון

תביעת המיליונים נגד מועדון בראשון לציון

צעיר שהוכה ונפצע במהלך קטטה במועדון הג'נגו בר בראשון לציון תובע מיליונים מהתוקפים ומבעלי המועדון

קטטה אלימות צילום מצלמות אבטחה, דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

צעיר בן 28, תושב אזור ירושלים, שהותקף באכזריות לפני כחמש שנים על ידי ארבעה מבלים במועדון הג'נגו בר בראשון לציון, הגיש לאחרונה תביעת פיצויים אזרחית נגד התוקפים ונגד בעלי המועדון.

על פי התביעה, שהוגשה על ידי עו"ד איתמר בן עמי, בשמו של קורבן התקיפה, המקרה החמור אירע באחד הלילות של דצמבר 2018. על פי הנטען, אחד מארבעת התוקפים, הניח את ידו על כתפו של התובע, וזה הסיר אותה. עקב כך פרץ ביניהם ויכוח שהתפתח עד מהרה לקטטה, שאליה הצטרפו גם שלושת הנתבעים האחרים.

הקטטה תועדה במצלמות האבטחה, ובסרטון נראה אחד הנתבעים הולם בתובע במכת אגרוף בראשו ומפיל אותו על רצפת המועדון, כשחבריו בועטים בו בראשו. בהמשך נראה התובע כשהוא קם מהרצפה, ואחד הנתבעים ממשיך להכות בו בראשו, ללא רחם, ולחנוק אותו מאחור, תוך שהוא מפיל אותו שוב על הרצפה ובועט בו בישבנו ובגבו.

לדברי עו"ד בן עמי, בעלי המועדון לא רק שלא עשו דבר וחצי דבר, כדי להפסיק את הקטטה, אלא אף חמור כך – התעלמו ממנה התעלמות מוחלטת, ואף לא טרחו להזמין את המשטרה ואת כוחות ההצלה.

תחת זאת, כך נטען, בחרו מפעילי המועדון, לסלק את כל המעורבים אל הרחוב. לטענת עו"ד בן עמי, בהתנהלותם זו, אפשרו בעלי המועדון, ואף עודדו, את המשך תקיפתו של התובע, ומנעו ממנו קבלת טיפול רפואי, שיכול היה להקטין את נזקיו.

לדברי עו"ד בן עמי, מועדון הג'נגו בראשון לציון, שבו אירעה התקיפה, פעל בעת האירוע ללא רישיון, ונסגר לאחר זמן. תחתיו קמה במקום מסעדת בשרים הפועלת תחת אותו שם, ומופעלת על ידי אותם בעלים, אשר צורפו לתביעה כנתבעים.

בתביעה נטען, כי לאחר הקטטה, הובהל התובע למרכז הרפואי 'שיבא תל השומר', כשהוא סובל משברים בלסת התחתונה ומחבלות רבות בכל חלקי גופו, שם אושפז למשך שלושה ימים.

במהלך אשפוזו עבר התובע ניתוח בהרדמה כללית, בניסיון לשקם את לסתו השבורה, אולם הניתוח צלח חלקית, וכיום הוא סובל מכאבים כרוניים במפרקי הלסת, שמתגברים בעת ביצוע פעולות שונות, כמו לעיסת מזון, דיבור, פיהוק והתעטשות.  לדברי עו"ד בן עמי, בנוסף לפגיעה הגופנית, סובל התובע גם מפגיעות נפשיות חמורות.

לכתב התביעה צורפה חוות דעת רפואית של פרופ' שלמה ברק, מומחה לניתוחי פה ולסת, שבדק את התובע וקבע, כי ההפרעה התפקודית של הלסת הפגועה תיוותר לצמיתות, וכי אין בנמצא כל טיפול שיוכל לשפר את מצבו. פרופ' ברק קבע לתובע נכות צמיתה משוקללת בשיעור של 25 אחוז בשל מגבלותיו התפקודיות.

חוות דעת רפואית נוספת, שצורפה אף היא לתביעה, מאת ד"ר אייל עשור, מומחה בפסיכיאטריה, קובעת כי התובע סובל מהפרעה נפשית בעלת עוצמה משמעותית.

עו"ד בן עמי מדגיש בכתב התביעה, כי ארבעת הצעירים שתקפו את התובע, כבר הורשעו בדין הפלילי בגין תקיפה זו, ודינם נגזר. לדבריו, הממצאים והמסקנות בפסק הדין הפלילי שניתן בעניינם, מהווים ראיה לכך שהם אכן ביצעו את המיוחס להם.

לדברי עו"ד בן עמי, לפני אירוע התקיפה, היה התובע גבר צעיר בתחילת דרכו התעסוקתית, בעל פוטנציאל להתפתחות אישית ומקצועית בתחום עיסוקו. כתוצאה מהאירוע, כך נטען, הוא נזקק, ויזדקק גם בעתיד, לטיפולים רפואיים רבים, גופניים ונפשיים, ועתידים להיגרם לו הפסדי שכר משמעותיים.

בתביעה מתבקש בית המשפט להורות לנתבעים לשלם לתובע פיצויים בגין נזקי גוף בסכום המקסימלי שבסמכותו (עד 2.5 מיליון שקלים). התביעה נדונה בימים אלה בבית משפט השלום בבת ים.

תגובת אנשי הג'נגו בר, לא התקבלה עד לפרסום הידיעה ואם תתקבל תתפרסם

איתמר בן עמי צילום יונית שילר

עו"ד איתמר בן עמי – צילום: יונית שילר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. טוב מאוד שישלמו החבורות ערסים האלה , מה שלא ילמדו במוח שלימדו דרך הכיס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות