n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון נרתמת לקבורת הנער שנרצח

ראשון לציון נרתמת לקבורת הנער שנרצח

ביום חמישי נדקר למוות נתנאל אהרון מלקו ז"ל בן ה-15, כעת נפתחה קבוצת פייבוקס לתרומות למען קבורתו.

נתנאל אהרון מלקו צילום דף פייסבוק
נתנאל אהרון מלקו. צילום מדף הפייסבוק

ביום חמישי האחרון כאבה העיר ראשון לציון עם מותם הטראגי  של שני תושבי העיר : ניסים אסייג בן ה-60 שנורה מטווח אפס ונרצח לעיני כל בבוקר ובשעות הערב נרצח בדקירות סכין הנער נתנאל אהרון מלקו בן ה-15 ברחוב רש"י.

כאמור בחמישי האחרון, בשעות הערב הגיעו מספר נערים רעולי פנים לבניין ברחוב רש”י בראשון לציון, ככל הנראה חיפשו אחר חברו של נתנאל לצורך סגירת חשבונות.

נתנאל ז"ל ישב עם חברו כבן ה-20 בבניין וכשהבחין בנערים החל לברוח, אותם הנערים רעולי הפנים הבינו שחמק מהם הבחור ותפסו את נתנאל ודקרו אותו מספר פעמים עד שהתמוטט והובהל לבית חולים שמיר אסף הרופא, בבוקר של יום שישי נקבע מותו.

כעת מקורבת למשפחה, יזמית הנדל"ן נורית יום טוב מראשון לציון החליטה לעזור למשפחה בתהליך הקבורה לאחר שיחה עם אימו של נתנאל ז"ל.

" המקרה הזה זעזע אותי ברמה הכי כואבת שיכולה להיות" מספרת נורית ל"גל גפן" ראשון לציון, מדובר במשפחה במצב סוציואקונומי נמוך, ההורים גרושים והאם מגדלת ארבע ילדים לבד, מהבוקר אני בשיחות עם חברה קדישא ומתעסקת רק בתרומות, פתחתי פייבוקס כדי לעזור למשפחה לעמוד על הרגלים לאחר המקרה המזעזע הזה שילד שהיה בטעות במקום הלא נכון נרצח, הכסף יהיה קודש למשפחה ולתהליך הקבורה, מי שמעוניין לתרום שתבוא עליו הברכה, למי שאין ביכולתו לתרום כסף ורוצה לתרום מוצרים יבשים או כל דבר אחר, מוזמן לדבר איתי בפרטי"

לתרומות בפייבוקס https://payboxapp.page.link/nLBworAkiCMys2Jb9

נייד : 0528114501

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. יוליש טיטוש הכהן

    לא ברור מדוע לאסוף תשלום עבור קבורה יש לכל אדם זכות להיקבר בחנם בבית העלמין לא ברור מדוע הצורך לאסוף כסף לקבורה אם רוצים לסייע לאבלים בכבוד אך יש את מנהל הרווחה אם היכולות התקציביות לסייע כחוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות