n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מעיין, דניאל, איתי ויוחאי תושבי חולון, נרצחו בדרום

מעיין, דניאל, איתי ויוחאי תושבי חולון, נרצחו בדרום

עיריית חולון ותושבי העיר מחבקים את המשפחות השכולות ומשתתפים בצערן הכבד על מות יקיריהן, מטובי בניה ובנותיה של העיר חולון - שנרצחו בידי בני עוולה.
(כל התמונות מתוך פייסבוק)

נר זיכרון דגל ישראל

מעיין מור ז״ל, בת 30, בתם של רחלי ויאיר. יפה ואהובה על ידי בני משפחתה וחבריה. בוגרת גימנסיה נבון, למדה קרימינולוגיה בבית ברל ועסקה בשמאות רכב, גילתה את עולם ה- NLP ולמדה את הנושא. מעיין חלמה להקים לעצמה משפחה עם ילדים.

מעיין מור זל צילום פייסבוק

דניאל שיינקרמן ז"ל​​​, בן 25, בנם של סבטלנה שיינקרמן ופליקס שיינקרמן. שיחק בילדותו הוקי קרח בנבחרת ישראל. בוגר קמפוס קריית שרת והיה לוחם בגדס"ר צנחנים בסדיר ובמילואים. היה מאמן קרב מגע, מומחה שיווק ואיש חיי הלילה. נרצח במסיבת התופת ביער רעים וטיפל בפצועה אחרת עד הרגע האחרון. השאיר אחריו הורים, אחות גדולה והמון בני משפחה וחברים כואבים שאוהבים אותו.

דניאל שיינקרמן זל צילום פייסבוק

איתי יוסטון הדר ז"ל, בן 27, בנם של אברהם (בבר) ז"ל ונאוה תבל"א. לירן אחותו כתבה עליו: "איתי, איש -ילד מיוחד. הלך עם הדרך שלו עד הסוף, לא ויתר עד שהרגיש שהדברים מדויקים לו ובסוף, בשנתיים האחרונות לחייו הקצרים, הוא סוף סוף מצא את המקום הנכון לו. מקום שהצליח להגשים את עצמו בו, לפעול מתוך המוזיקה שלו, להיות נאהב, לתת לאנשים מעצמו ולטפל בפצעים שלו דרך הבנה ועזרה של האחר. איתי אהב מוזיקה, היה מחובר לגיטרה שלו תמיד, בעט במסגרות, בעט במוסכמות. אהב לצחוק, אהב אנשים.

איתי יוסטון הדר זל צילום פייסבוק

יוחאי אזולאי ז״ל, בן 28, בנם של זיווה ואיציק. צעיר שרצה לבלות במסיבה בטבע ונקלע לתופת, כשנרצח בידי בני עוולה. יוחאי הגיע לחולון בכתה ה׳ מיפו ד׳ והיה בוגר של תיכון הרצוג בעיר. בחור חכם שאהב ללמוד ואהב בני אדם, אדם מכיל ועוטף, בן זוג אוהב לנועה ובן מאוד מסור להוריו. היו לו כוונות להקים עם נועה משפחה ותוכניות נוספות, שלדאבון ליבנו כבר לא יתממשו.

יוחאי אזולאי זל צילום פייסבוק

יהי זכרם של הנרצחים ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 15.44.05_6ebf0b51

אירועי יום השואה 2024 בראשון לציון

תפריט נגישות