n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / שחקני הפועל ראשון לציון למען האוכלוסיה המבוגרת בעיר

שחקני הפועל ראשון לציון למען האוכלוסיה המבוגרת בעיר

בעקבות המצב, הופסקה הפעילות במרכז "אורנים" בראשון לציון והנהלת מועדון הפועל ראשון לציון כדוריד, לקחה על עצמה, בשיתוף עם מרכז אורנים והמנהלת טלי, לשמח את האוכלוסיה המבוגרת של העיר ע״י הכנה וחלוקת ערכות הפעלה.

שחקני הפועל ראשון כדוריד למען האוכלוסיה המבוגרת בזמן חרבות ברזל צילום הפועל ראשון לציון (3)

יוזמה מרגשת של מועדון הכדוריד הפועל ראשון לציון בשיתוף עם מרכז אורנים למען האוכלוסיה המבוגרת בעיר, שעם פרוץ המלחמה, הופסקה להם הפעילות במרכז. הנהלת המועדון לקחה על עצמה בשיתוף מנהלת המרכז- טלי, לשמח את האוכלוסיה המבוגרת על ידי הכנה וחלוקה של ערכות הפעלה.

מהמועדון נמסר: "עם פרוץ המלחמה הופסקה הפעילות במרכז ״אורנים״ ומבוגרי עירנו נאלצים להישאר בבתיהם כשהם חשים עצבות, חרדה ולעיתים אף בדידות. לאחר שמחלקת הנוער ובית הספר לכדוריד התגייסו והביאו עוגיות – כאשר ראויות לציון ילדות כיתה ז׳ שהביאו לבדן 72 (!!) חבילות, ארזנו את הערכות והן תחולקנה ע״י שחקני ושחקניות הקבוצות הבוגרות והורי וילדי מחלקת הנוער.

מעורבות קהילתית וחברתית משקפת את מכלול הערכים עליו מושתת המועדון וגם בימים כתיקונם ובעיקר בעתות משבר ומלחמה, אנו נרתמים למען האוכלוסיה המבוגרת מתוך כבוד, הוקרה, מחויבות ואחריות אישית וקולקטיבית.

תודה מיוחדת לגלי קינסטליך על ההירתמות והסיוע, תודה לאלון ויטקובסקי ואורית טל על העזרה ותרומת הציוד ותודה גדולה למתנדבות סיגל טליתמכר, איריס אנציו וקרן לי בן בסט שהצטרפו לניצה שדה ואנשי המועדון וסייעו בהכנת הערכות"

צילומים: הפועל ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות