n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראש עיריית ראשון לציון תובע את סגנו לשעבר: הוא טען שאני מפיץ פדופיליה

ראש עיריית ראשון לציון תובע את סגנו לשעבר: הוא טען שאני מפיץ פדופיליה

רז קינסטליך תובע 100 אלף שקל מחבר המועצה, הרב אריה כהן. "הוא טען בישיבת מועצה שצריך לעצור אותי על פדופיליה... אמר שאני מסית, מדיח, רשע, עוכר ישראל, שקרן, רמאי ונוכל". יו"ר סיעת ש"ס בתגובה: אטען בבית המשפט שאמת דיברתי ורז שיקר ורימה אותי עשרות פעמים. קינסטליך: ״כנבחרי ציבור אנו צרכים להוות דוגמא לילדינו ולכלל הציבור ולא אחריש בפני מי שמוריד את השיח הציבורי לתהומות של רפש וכיעור״

WhatsApp Image 2022-11-21 at 15.02.11
קרדיט: עיריית ראשון לציון

ראש בראש: ראש עיריית ראשון לציון הגיש לבית משפט השלום בפתח תקווה תביעת דיבה כנגד מי שהיה בעבר סגנו. רז קינסטליך טוען כי הרב אריה כהן כינה אותו בכינויי גנאי קשים ובין הייתר האשים אותו בהפצת פדופיליה. כהן  טרם הגיש כתב הגנה.

מאז שקינסטליך פיטר את כהן, יו"ר סיעת ש"ס, הפכו השניים ליריבים מרים והאחרון הפך לאופוזיציונר ויריב מר.

במהלך החודשים האחרונים התבטא כהן באופן קיצוני כנגד ראש העירייה וזה החליט לתבוע ממנו פיצוי בסך 100 אלף שקל בגין מספר התבטאויות.

לא מכבר יצא לאור ספר ילדים בשם "אני ג'אז" המתאר את עולמה של ילדה טרנסג'נדרית. אילנית הרוש, חברת מועצה מסיעת מרצ, ביקשה מהעירייה להכניס את הספר לגני הילדים ולבתי הספר וזו השיבה כי כאשר יתקבל אישור ממינהל החינוך וממשרד החינוך, העירייה תשקול זאת. בתביעה טוען קינסטליך כי הוא לא התנגד ולא אישר את הבקשה וכלל לא היה מעורב בעניין.

בישיבת מועצה פנה כהן בעניין זה לקינסטליך ואמר לו בין השאר את הדברים הבאים: "אתה לא יודע כמה אנשים מתעבים את הגישה שלך ואת השקרים שלך… אתה שקרן, רמאי ונוכל…אני אקרא לך 'שרון' שזה ראשי תיבות של שקרן, רמאי ונוכל…".

בישיבת מועצה אחרת שב וביקר כהן את ראש העירייה בעניין הספר המדובר, ואמר: "צריך לעצור את רז קינסטליך… אני מאשים אתכם שאתם מסוכנים לציבור… יש גבול לכל תעלול, אלוקים ישמור…".

התבטאות נוספת שעליה תובע ראש העירייה פיצוי נשמעה במהלך ריאיון בתחנת הרדיו "קול הראשונים".

"אני יוצא נגד ראש העירייה שמסית ומדיח והוא צריך להיעצר", אמר כהן בריאיון. "צריך להאשים אותו על פדופיליה". כשנשאל על ידי המראיין, עו"ד רפי ג'רבי, אם הוא לא נסחף בהתבטאויותיו, השיב כהן: "אני הולך להגיש תלונה נגדו על פדופיליה. הם מסיתים ומדיחים ילדים… ראש העירייה וליאל אבן זוהר (מחזיקת תיק החינוך, ב"ל) מפיצים דברים של פדופילים בגני הילדים ואף אחד לא עוצר אותם? מה יהיה פה?".

בחודש שעבר סערו הרוחות כאשר נטען כי מנהלת תיכון בעיר מנעה מתלמיד להציב דוכן להנחת תפילין בבית הספר. גם בסוגייה זו התבטא כהן ואמר בין השאר: "זה מעשה בלע ורשע של המנהלת המרשעת שזרקה דוכן תפילין בבית הספר, איום ונורא… אלה הם תוצאות ישירות של המדיניות של הרשעים עוכרי ישראל שמנהיגים את העיר ובראשם רז קינסטליך… שומו שמיים, לעמורה היינו לסדום דמינו".

בתביעתו טוען קינסטליך: "כהן חוזר ואומר שאני שקרן ומשקר כהרגלי בקודש וחמור מכך, שאני מסית ומדיח ושיש לעצור אותי בעוון פדופיליה והפצת חומרים פדופיליים… מדובר בפרסומי דיבה קשים המייחסים לי עבירות פליליות חמורות… עובדתית, אין בטענות דבר… הספר המדובר כלל לא הופץ והספר אינו פדופילי בשום דרך… 'רגישותו' של כהן לנושא תמוהה, מאחר ובמשך שנתיים וחצי, בתקופה בה קיבל שכר כסגן ראש העירייה, לא נשמעו ממנו דברי ביקורת, לא נגד ראש העירייה ולא בכלל".

קינסטליך מסר ל"גל גפן ראשון לציון": "מי שאין לו מורא שמיים ואין לו טיפת דרך ארץ – צריך ללמוד בדרך הקשה שלמילים יש השלכות. כנבחרי ציבור אנו צרכים להוות דוגמא לילדינו ולכלל הציבור ולא אחריש בפני מי שמוריד את השיח הציבורי לתהומות של רפש וכיעור".

"אדגיש עוד, כי הנ"ל רשאי לבקר את עבודתי ככל העולה על רוחו. אך אם ימשיך לשחרר את חרצובות לשונו כאדם חסר נימוס וחינוך בסיסי – התביעה הזו תהיה רק ההתחלה".

כהן, שטרם הגיש כתב הגנה, מסר בתגובה ל"גל גפן ראשון לציון": "רז מנסה להלך אימים עליי בתביעת לשון הרע!  סתימת פיות, כבר אמרנו?! אחרי ניסיונות רבים של רז, שלא נשאו פרי, לסתום לי את הפה, הוא הגיש נגדי תביעת לשון הרע בגלל אמירותיי שהוא שקרן ורמאי".

"אטען בבית המשפט שאמת דיברתי ורז שיקר ורימה אותי עשרות פעמים. אני שמח שרז תבע אותי. טענותיי שהוא שקרן ורמאי יקבלו גושפנקא וחותמת של בית המשפט כי 'אמת דיברתי'".

"אביא עשרות ראיות ועדים שיעידו שרז אכן שקרן ורמאי. מובטחת לנו שנת בחירות מאוד מעניינית בצל המשפט המדובר ביותר בעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות