n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: "דב צור לא היה מאושר שעברתי לקואליציה"

ראשל"צ: "דב צור לא היה מאושר שעברתי לקואליציה"

חבר המועצה משה לבהר נטש את האופוזיציה ועבר לקואליציה ויש לו תיק חדש "עושים שכונה"

משה לבהר צילום פרטי
משה לבהר

משה לבהר, בן 64 נשוי ואב לשלושה ילדים וסב לארבע נכדים, דמות מוכרת בעיר, תושב שכונת נווה ים ומי שעמד בראש הוועד בשכונה מספר שנים והיה חבר מועצה בקדנציה החולפת של דב צור, נכנס לפני חודשיים לכהן שוב כחבר מועצה מטעם האופוזיציה לאחר שאייל מושיוב, הודיע על פרישה ופינה את מקומו בסיעת "רק ראשון" של ראש העיר היוצא דב צור. כעת החליט לבהר לעבור מהאופוזיציה לטובת הקואליציה והצטרף לראש העיר רז קינסטליך וקיבל תיק חדש שיצא לדרך "בונים שכונה".

לגל גפן ראשון לציון, מספר לבהר על ההחלטה להכנס לקואליציה וגם מה חשב על כך חברו ראש העיר היוצא דב צור: "אני חושב שהאופוזיציה זה דבר חשוב מאוד אבל אני באופן אישי לא בנוי לכך ואני רוצה לעשות דברים, כמו שעשיתי בקדנציה שעברה כשהחזקתי את תיק רישוי עסקים ועשיתי דברים נפלאים, כך גם הפעם, החלטתי לחבור לקואליציה כדי למנף עשייה" אומר לבהר.

כעת משעבר לקואליציה קיבל לבהר תיק חדש "בונים שכונה" והוא מתכוון להסתער עליו בכל הכוח "בראשון לציון יש כ-30 שכונות" מסביר לבהר חלקן חדשות וחלקן וותיקות, המטרה היא לשמוע את התושבים ולגבש יחד איתם חזון לשכונה, פרויקט שהם רוצים להוציא החוצה, הרעיון הוא לגבש שלוש רעיונות מרכזים בכל שכונה וליישם אחד מהם" כשלבהר נשאל אם פרויקט כזה רלוונטי להתחיל שנה וחצי לפני סיום קדנציה והאם זה לא מעט זמן הוא עונה שהוא מוכן לאתגרים.

לפי דברי לבהר בשלב הראשון יתחיל הפרוייקט עם 15 שכונות כאשר שכונת רמב"ם, השכונה הגדולה ביותר בעיר תהיה בן הראשונות להתחיל. "למדתי במהלך חיי שהרשות המקומית צריכה לעבוד יחד עם התושבים וזה מה שאנחנו נעשה" מסביר לבהר "פרוייקט בונים שכונה נעשה כיום רק בתל אביב וכעת אנחנו יוצאים איתו לדרך בראשון לציון"

בקדנציה שעברה רצת ברשימתו של דב צור וגם לקדנציה הזו ובעצם עזבת לטובת הקואליציה, מה אמר על כך דב צור?

היתה לנו שיחה על כך, הוא לא היה מאושר שנכנסתי לקואליציה זו האמת, אבל הוא גם אמר לי שמההכרות שלנו הוא יודע שאני לא בנוי לאופוזיציה ושתלוי מה אעשה בקואליציה, אני רוצה להשפיע ולעשות כאן טוב ונרגש להתחיל עם הפרוייקט החדש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות