n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: גם השמיים הם לא גבול

ראשל"צ: גם השמיים הם לא גבול

הכירו את סג"ם ניב בן ה-20 מראשון לציון, אחד מ-21 קצינות וקצינים שהצטרפו למערך ההגנה האווירית

סגם ניב צילום דובר צהל
סג"ם ניב, צילום: דובר צה"ל

ניב, בן 20, הוא הבכור מבין אחיו. בזמנו הפנוי, אוהב ניב ללכת לים, לטייל ולשחק במשחקי כדור. בתיכון הרחיב את המגמות הנדסת תוכנה ופיזיקה.

סג"ם ניב, התגייס במרץ 2020 ולאחר קיום טירונות והכשרה בביסל"א שובץ למערכת הנשק "יהלום". הוא שירת ארבעה חודשים בגדוד 139 ולאחר תקופה זו יצא לקורס מפקדים וחזר כמפקד לסוללה בה היה ומשם יצא לבה"ד 1.

אחד האנשים שהשפיעו על ניב וגרמו לו לצאת לקצונה, הייתה מפקדת הפלגה הצעירה שלו. ניב מספר: "כאשר הגעתי לראשונה לגדוד, המפקדת שלי ראתה בי את הפוטנציאל ולקחה אותי להמון שיחות, היא ממש עזרה לי בתהליך, היום אני יכול רק להודות לה כי עשיתי את הבחירה הנכונה".

אחת החוויות המשמעותית של ניב מהשירות היא בתקופתו כמפקד. "הייתי אחראי על ההכנה לקורס מפקדים בסוללה, קיבלתי יד חופשית בהכנה שלו וזה היה מאוד משמעותי, הרגשתי שיש לי את האפשרות להתפתח כמפקד וכחייל וזה מאוד מרגש כי כרגע מסיימים איתי קצינים שהייתי אחראי על ההכנה שלהם, כך שאפשר לראות את התוצאות ואני מאוד גאה בעצמי בעקבות כך."

עם סיום הקורס ישרת ניב במערכת הנשק "יהלום".

קצינים חיל האויר סיום קורס צילום דובר צהל

צילום: דובר צה"ל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות