n
דף הבית / בת ים / פסטיבל האהבה ה-2 יוצא לדרך בבת ים

פסטיבל האהבה ה-2 יוצא לדרך בבת ים

הערב (שלישי), הזנקת אירוע הענק - פסטיבל אהבה על החוף, אירוע של סיפור בגינות לילדים, ואירועי הנוער המטורפים בבת-ים

אירוע של סיפור1 צילום דוברות עיריית בת ים

היום זה קורה- שריקת הפתיחה של פסטיבל הענק- פסטיבל אהבה על החוף ה-2 בבת-ים. השנה הפסטיבל מתרחב לשלושה ימי הופעות והפנינג של חגיגה מוזיקלית ייחודית המפגישה בין מיטב האומנים בישראל בשיתופי פעולה ייחודים וחד פעמיים, על נוף מדהים של חופיה היפים של העיר בת-ים.

הכרטיסים למופעים אזלו במהירות ונותרו כרטיסים אחרונים להערב ולמחר, כשביום  חמישי נגמרו כל הכרטיסים. במתחם ההופעות תהינה עמדות דוכנים ופודטראקס, פינות ישיבה רעש הגלים ובריזה מהים. פתיחת השערים החל מהשעה 19:00.

אירוע של סיפור2 צילום דוברות עיריית בת ים

לו"ז פסטיבל אהבה על החוף:

1.8 – ברי סחרוף מארח את אליעד נחום, רביד פלוטניק מארח את נגה ארז.

2.8 – עילי בוטנר וילדי החוץ, עברי לידר מארח את רן דנקר

3.8 – איתי לוי מארח את מרינה מקסימליאן עדן חסון מארח את הראל סקעת.

בנוסף, אתמול אחר הצהריים, התקיימו חגיגות "אירוע של סיפור" בגינת הלנה ראפ בבת-ים ואירוע נוער בחוף הריביירה. ילדי העיר חגגו באירוע: "שיהונתן ומאיר נפגשים בגינה", אשר כלל הפעילויות התקיימו בהשראת שירי יהונתן גפן וספרי מאיר שלו.

אירוע של סיפור3 צילום דוברות עיריית בת ים

בין הפעילויות שהיו: סדנת קאפקייקס בהשראת השיר "ריח שוקולד", מתחם ביוטי בהשראת השיר "הילדה הכי יפה בגן", מתחם חוף ים וסדנת הכנת צדפים כולל ארמונות חול בהשראת השיר "כמו הים", מתחם קריוקי – "שרים יהונתן גפן", משחקי חול בהשראת הסיפור "הטרקטור וארגז החול", פעילות מתנפחים ומיצג של ג'ירפה בהשראת השיר "לג'ירפה יש צוואר ארוך", קיר טיפוס בהשראת הסיפור "איתמר מטפס על הקירות", עמדות גלידה בהשראת הסיפור "וניל על המצח ותות על האף", קיר חיבוק בהשראת הסיפור "ככה זה שאוהבים, עמדות יצירה בהשראת הכבש ה-16 ו-"הכוכבים הם הילדים של הירח", ספרייה ניידת, סדנת לגו ורובוטיקה ועוד.

הנוער הבת-ימי נחת השבוע היישר באיטליה ונהנה ממופע של אמן החושים ליאם לבנון, עמדות קריקטורה, XBOX, PS, תחרויות יריד נושאות פרסים, דייג׳י, עמדות מזון הכוללות פיצות ועמדות צילום.

גם בשבוע הבא, 7.8, ינחתו הנוער היישר במרוקו ויהנו משלל פעילויות בכניסה חופשית. אירועי הנוער מיועדים לתלמידי כיתות ז'-יב'. כולכם מוזמנים!

חוף הנוער נוחתים באיטליה צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. יהונתן חיים חנגלי

    איך אפשר לקנות כרטיס לתאריך 3.8?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות