n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: 13 שנה ללא טביעת מוות

ראשון לציון: 13 שנה ללא טביעת מוות

אתמול (24.10) הסתיימה עונת הרחצה בחוף הים של ראשון לציון עם שמחה גדולה על 13 שנה ללא טביעות של מוות. אלי שוורצברג מנהל אגף החופים בעיר: "זו הצלחה אדירה לצוות המצילים שלנו"

חוף ים 1 צילום דוברות ראשון לציון
צילום ארכיון: דוברות ראשון לציון

לפי נתוני מד"א שהתפרסמו בסיכום עונת הרחצה – 48 בני אדם טבעו למוות בארץ .

מתחילת עונת הרחצה בחודש אפריל ועד לסיום העונה  ה-23.10, עומד מספר בני האדם שנמשו מהמים וטופלו ע"י צוותי מד"א בחופי הרחצה, בבריכות ובמאגרי המים השונים על 292 בני אדם, בהם 48 שטבעו למוות ,בעונת הרחצה אשתקד, 40 בני אדם טבעו למוות.

בראשון לציון עונת הרחצה הסתיימה אתמול עם השג אדיר של 13 שנה ללא טביעה למוות בחוף הים. אלי שוורצברג מנהל אגף חופים ואגמים סיפר ל"גל גפן" ראשון לציון " עונת הרחצה נפתחה ב8.4 ואתמול סיימנו אותה באופן חגיגי, אנחנו חוגגים בר מצווה של שמחה בחוף הים, אנחנו החוף היחידי בארץ שאנחנו בתוצאה הזו, זה הישג אדיר ומצריך עבודת צוות קשה של כל צוות המצילים"

איך מגיעים להישג כזה? 

תחנות ההצלה יותר קרובות אחת לשנייה, שירותי ההצלה ברמה גבוהה מאוד כאשר אנחנו העיר היחידה שמפעילה מספר שנים שרותי הצלה מתאריך 20 ליוני ועד סוף אוגוסט משעה שבע בבוקר ועד שמונה בערב, אלה החודשים הקריטיים ואלה השעות הקריטיות שיש בהם טביעות, אנחנו נשארים עד החשכה, לא עוזבים את החוף וזו התוצאה, להיות הרשות היחידה בארץ עם כזאת אחריות ומוסר עבודה של כל צוות המצילים, הוכיח את עצמו.

 

החל מהבוקר 25 באוקטובר ועד לפתיחת עונת רחצה 2023, תופעל תחנת הצלה תל יונה מספר 4 בלבד, בין השעות 08:00-16:30.
שאר תחנות ההצלה יהיו סגורות וכל יתר שירותי החוף יופעלו כבשגרה.
זו גם הזדמנות לגל גפן  להזכיר שהרחצה בים ללא נוכחות מציל מסוכנת ואסורה בהחלט.

עוד מנתוני מגן דוד אדום:

מראשית עונת הרחצה (8.4) ועד ה-23.10 , העניקו החובשים והפרמדיקים של מד"א טיפול רפואי ל-292 בני אדם, מהם: 48 שטבעו למוות, 8 במצב אנוש שנזקקו לפעולות החייאה, 21 במצב קשה, 37 במצב בינוני ו-178 במצב קל. 18 מקרים הסתיימו במוות במקום האירוע ו-30 מקרים נוספים נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע מוות בבתי החולים

.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות