n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: בן 60 מצא את מותו בשריפה

בת ים: בן 60 מצא את מותו בשריפה

הערב (רביעי) אחרי השעה 8, התקבל דיווח על שריפה בבניין ברחוב מבצע סיני בבת ים. לאחר שהאש כובתה, נמצא הגבר ללא רוח חיים

שריפה דירה בניין צילום דוברות כבאות והצלה
צילום מזירת האירוע: דוברות כבאות והצלה

בשעה 20:10 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על שריפה בדירה בקומה ראשונה בבניין מגורים ברחוב מבצע סיני בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 60 ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

חובשי רפואת חירום רכובים על אופנועי מד"א יוסף ששון כפיר ורסנו, סיפרו: "מדובר בשריפה בדירה בקומה הראשונה מתוך ארבע קומות בבניין מגורים. לאחר שהאש כובתה נכנסו לדירה וראינו גבר מחוסר הכרה ועם כוויות מרובות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות וראינו שהוא ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

רזיאל בני ישראל חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגענו למקום נתקלנו בעשן סמיך שיוצא מדירה בקומה 1 של מבנה מגורים בן 4 קומות. למרבה הצער צוותי הכיבוי שפרצו לדירה איתרו בה גבר כבן 60 ללא רוח חיים".

שריפה כבאית צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

צוותי כיבוי מתחנת בת ים וחולון הגיעו למקום בשעה 20:15 ודיווחו על שריפה וודאית בקומה 1 מתוך 4. צוותי הכיבוי פרצו לדירה ובמהלך סריקות לאיתור לכודים אז גם נמצא הגבר שמצא את מותו בשריפה.

בשעה 20:22 הושגה שליטה על הבעירה. נציב הכבאות, רב טפסר אייל כספי הגיע אל המקום כשבמקביל נכחו בזירה גם מפקד המחוז טפסר רונן מכטייב ומפקד תחנת חולון טפסר משנה שאול רחמים. חוקר דליקות יחקור את נסיבות פרוץ הדליקה

שריפה כבאית אמבולנס צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות