n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: ראש העיר "כיף לסיים את הערב עם בשורות כאלה"

ראשון לציון: ראש העיר "כיף לסיים את הערב עם בשורות כאלה"

היום פורסם מבית החולים שמיר אסף הרופא את עזרת הציבור במציאת אדם ששוהה שבועיים בבית החולים וזהותו לא ידועה, גורמי הרווחה העירוניים ניסו לסייע ולאתר את המשפחה ולפני זמן קצר - האח של המטופל התקשר למוקד העירוני של העיר וביקש שייסיעו לו להתחבר לבית החולים ולאחיו.

אלמוני צילום דוברות אסף הרופא
צילום: דוברות אסף הרופא

 

כיף לסיים את הערב עם בשורות כאלה

הבוקר הוציא בית החולים שמיר אסף הרופא הודעה   https://did.li/1iRNf בדבר בקשה לעזרה עם תמונתו של אדם שהגיע מראשון לציון לבית החולים ושהה שם שבועיים ללא שידעו את זהותו או מי בני משפחתו.

אנשים רבים פירסמו ברשתות החברתיות וניסו לסייע ולאתר קרובי משפחה, בשעות הערב נמסר מבית החולים על עדכון לגבי זהות האלמוני" לפני זמן קצר אותרה משפחתו של המטופל . המשפחה אינה מעוניינת בסיקור תקשורתי. תודתינו לכל העושים במלאכה:
כלי התקשורת, הרשתות החברתיות, משטרת ישראל, המוקד העירוני בראשון לציון, ואזרחים.יות רבים.ות שפנו וביקשו לתרום ולסייע .אלו הם פניה היפות של החברה הישראלית"

ראש העיר רז קינסטליך כתב בהתרגשות ברשתות החברתיות:

"כולכם נרתמתם ופרסמתם את ההודעה בקבוצות, גורמי הרווחה העירוניים ניסו לסייע ולאתר את המשפחה ולפני זמן קצר – האח של המטופל התקשר למוקד העירוני שלנו וביקש שנסייע לו להתחבר לבית החולים ולאחיו.

ליאור אחד מנציגנו במוקד, מיהר לסייע ופנה לעובדת הסוציאלית התורנית, למשטרה ולבית החולים והם דאגו במיידי לאיחוד בין שני האחים.

הלוואי שנזכה לעזור ולסייע בעוד מקרים עם סוף שמח ואני רוצה להודות לכם על שהפצתם ונרתמתם לעזור, למרכז הרפואי אסף הרופא שפעלו ברגישות ואנושיות ולנציגי המוקד העירוני שלנו, שפועלים ביום ובלילה למען תושבות ותושבי ראשון לציון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות