n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / בשורה נהדרת לסייעות לכבוד השנה החדשה

בשורה נהדרת לסייעות לכבוד השנה החדשה

בזכות הרפורמה בראשון לציון למען שיפור שכר הסייעות, שהוביל ראש העירייה לפני כשנתיים, נחתם היום הסכם הרפורמה הרוחבי בכל הארץ

גן ילדים ילד צילום PIXABAY
צילום אילוסטרציה: PIXABAY

מראשון לציון יצאה הבשורה – היום נחתם הסכם ארצי היסטורי לשיפור שכר ותנאי הסייעות בישראל.

כזכור, ראשון לציון וראש העירייה רז קינסטליך, היו הראשונים לשפר את תנאיהן של הסייעות מול האוצר. בעקבות מהלך זה פנה יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד במטרה להחילו על רפורמה כלל ארצית, שכאמור נחתמה היום.

ראש העיר רז קינסטליך כתב על כך בהתרגשות

"תושבות ותושבים, סייעות, תומכות הוראה יקרות!

זוכרות שבישרתי לכן על שיפור בתנאי העסקתכן שהצלחנו להעניק לכן, לראשונה בארץ בדצמבר 2021?

 

אז אני שמח ומתרגש לבשר, שבזכות המאבק שהובלנו מול הממונה על השכר באוצר ובמסגרתו הצלחנו לעלות ולשפר את שכר ותנאי הסייעות בראשון לציון – התבשרנו היום כי כי יו״ר ההסתדרות ארנון בר דוד ויו״ר השלטון המקומי חיים ביבס, חתמו על ההסכם הרוחבי שמעגן את הרפורמה לשיפור המיוחל בתנאי ההעסקה שלכן שכולל: מודל לתמרוץ עבודה לאורך כל השנה, אופק קידומי, תכנית הכשרות ועוד.

 

הרפורמה הזו מגיעה לכן בזכות ולא בחסד, אתם שומרות לכולנו על היקר לנו מכל – הילדים שלנו והגיע הזמן שיפסיקו לראות אתכן כשקופות במערכת.

לכבוד הוא לנו להיות הראשונים שהובילו את מאבקכן, שבזכותו היום הרפורמה יוצאת לדרך.

 

אני רוצה להודות ליו״ר ההסתדרות ארנון בר דוד, על לחימתו הבלתי מתפשרת למען הסייעות ושיתוף הפעולה המתמשך איתנו, לחברי יו״ר השלטון המקומי – חיים ביבס, למשרד האוצר והממונה על השכר במשרד האוצר ולכל גורמי העירייה שלקחו חלק במאבק הזה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

העדות

היכל התרבות מאיר ניצן מציג: הסרט עדות ליום השואה

תפריט נגישות