n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: פותחים את הים!

ראשון לציון: פותחים את הים!

עונת הרחצה תיפתח מחר (רביעי) בראשון לציון. תחילה יופעלו שלושה חופי רחצה: החוף הכחול, חוף חופית והחוף הנפרד, והחל מה-21 באפריל יופעלו שלושה חופים נוספים: חוף נווה חוף, חוף תל יונה וחוף הילדים. על פי הערכות, בכל עונת רחצה פוקדים את חופי הרחצה של העיר לא פחות מ-2.5 מיליון מבקרים. חוף הים בראשון לציון נחשב לאחד מהחופים הנקיים בארץ, ואף זכה שש פעמים בתוכנית ה"דגל הכחול"

חוף ים צילום דוברות ראשון לציון

עיריית ראשון לציון תפתח מחר (ד', 29.3.23) רשמית את עונת הרחצה.

תחילה יופעלו שלושה חופי רחצה: החוף הכחול (חוף מספר 1), חוף חופית (חוף מספר 3) והחוף הנפרד (חוף מספר 6), בין השעות 08:00-17:00. החל מה-21 באפריל יופעלו שלושה חופים נוספים: חוף נווה חוף (חוף מספר 2), חוף תל יונה (חוף מספר 4) וחוף הילדים (חוף מספר 5).

על פי הערכות, בכל עונת רחצה פוקדים את חופי הרחצה של העיר לא פחות מ-2.5 מיליון רוחצים ומבקרים. חוף הים בראשון לציון נחשב לאחד מהחופים הנקיים בארץ, ואף זכה שש פעמים בתוכנית ה"דגל הכחול" הבינלאומית שקבעה כי הוא עומד בקריטריונים המחמירים ביותר, הכוללים, בין השאר, בדיקות קפדניות בנושא שמירה, בטיחות, תחזוקה שוטפת ונאותה של מתקני החוף, נגישות לנכים, טיפוח וחינוך לאיכות הסביבה ואקולוגיה.

כמו כן, על פני החוף פזורות 6 תחנות הצלה, כולל עזרה ראשונה ותחנת שיטור ולרשות המתרחצים במקום מתקני שירותים ומקלחות מסודרים וכן מתקני כושר. בחוף מספר 6 ובחוף מספר 4 תל יונה, קיימת הנגשה לאנשים עם מוגבלות עד לקו המים הרטוב, כשבכל ששת החופים נמצאות עגלות הנגשה ימיות ללא תשלום. בחופים מספר 1, מספר 4 ומספר 6 קיים חניון גדול שרובו מסומן עבור רכבים לבעלי מוגבלויות.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו שמחים לפתוח את עונת הרחצה ונערכים להגעתם של אלפי מתרחצים ומבקרים. חוף הים בראשון לציון הוא מהיפים, מהנקיים ומהמונגשים בישראל המציע שירותים רבים עבור מבקריו, והשנה גם דאגנו לתושבות ולתושבים שלנו לפודטראקים מגוונים העונים לכלל הצרכים – והכול במחירים אטרקטיביים במיוחד. כמו כן, מיטת שיזוף תעלה 8 שקלים, כיסא נוח ב-4 שקלים, שולחן חוף ב-4 שקלים ושמשייה ב-4 שקלים גם כן. שיהיה לכולנו קיץ חם, שקט, מהנה ובטוח".

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק חופים ואגמים, עידן מזרחי, הוסיף: "אני מתרגש לפתוח את עונת הרחצה, זו הפעם העשירית בתפקידי, שצפויה להיות מלאה בפעילויות ובאירועים. גם השנה נשקיע תקציבים רבים בהפקות פעילויות ספורט ופנאי לרווחת התושבות והתושבים. חוף הים בראשון לציון הוא היפה, הנקי והמונגש ביותר בישראל, ואנחנו משקיעים מאמצים רבים שתכליתם לספק למבקרים הרבים בו חוף ים נקי, מסודר ובטוח לרחצה".

גולשים גלשן חוף ים צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות