n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: פונה מתחם הקרוואנים ברמת אליהו

ראשון לציון: פונה מתחם הקרוואנים ברמת אליהו

הקרוואנים האחרונים שנותרו במתחם הקרוואנים ברחוב זינר ברמת אליהו פונו, ובמקום יחלו בקרוב העבודות לבנייתן של 72 יחידות דיור, מתוכן 22 לטובת המשפחות המתפנות מבנייני הרכבת הישנים בשכונה

טרקטור בנייה קרוואן צילום דוברות ראשון לציון

עיריית ראשון לציון פינתה ביום חמישי האחרון את הקרוואנים האחרונים שנותרו במתחם הקרוואנים ברחוב זינר ברמת אליהו. במגרש שפונה מתוכננים להיבנות בקרוב 2 בניינים חדשים בני 10 קומות שייכללו 72 יחידות דיור, מהן 22 לטובת המשפחות המתפנות מבנייני הרכבת הישנים בשכונה.

את הבניינים תבנה מנהלת המגורים של צה"ל לטובת 50 משפחות של אנשי קבע שיתגוררו במקום, כאשר הצפי לאכלוס הבניינים הראשונים הוא עד סוף 2025.

במקביל, לאחרונה החלו במקום העבודות לסלילת כביש חדש שיהווה ציר מרכזי נוסף לשכונה; שדרוג התשתיות והסדרה של דרכים קיימות במטרה לאפשר תשתית חדשה בשכונה המתחדשת; התאמה לסטנדרטים מתקדמים ויצירת זרימה תנועתית ובטיחותית בתקופת עבודות הבנייה והשלב הסופי.

ציר האורך החדש הנוסף שיהיה מרחוב בן צבי ויתחבר לרחוב זינר (כיום רחוב לא סלול וללא מוצא), כולל מקטעי כביש חדשים: חיבור רחוב זינר לרחוב יאנוש קורצ'אק והמשכו לרחוב יאנוש קורצ'אק; חיבור לרחוב הרב נורוק; חיבור של רחוב הרב נורוק (כיום רחוב ללא מוצא) לרחוב ש"י עגנון מצפון; ובהמשכו חיבור של רחוב ש"י עגנון לכיוון צפון (כיום רחוב ללא מוצא) לרחובות תורה ועבודה ורחוב בן צבי. זאת, בנוסף לחיבור של רחוב תורה ועבודה (כיום רחוב ללא מוצא) רחוב יצחק בן צבי לכיוון מזרח.

ציר האורך המתוכנן ישפר את יכולת הבנייה החדשה בשכונה ויאפשר זרימת תנועה טובה משמעותית מהמצב הקיים כיום.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "מדובר באבן דרך משמעותית לקידום פרויקט ההתחדשות הענק ברמת אליהו. אחרי שנים רבות של הבטחות, אני שמח סוף סוף לראות בשטח איך השכונה מתקדמת ומשנה את פניה – וזה מרגש אותי. מדובר בעוד צעד חשוב והכרחי שלנו בקידום הפרויקט למען התושבות והתושבים במטרה לשנות את פני השכונה".

משנה לראש העירייה ומ"מ יו"ר החברה הכלכלית – אסף דעבול: "פינויו הסופי של מתחם הקראוונים הינו סיום שלב משמעותי ביותר להמשך התקדמות פרויקט הפינוי-בינוי-פינוי ברמת אליהו. 2 הבניינים החדשים שייבנו במתחם ייכללו 72 יחידות דיור, מהן 22 לטובת משפחות המתפנים. אני מלא תקווה ואמונה כי כניסתם של תושבי הקבע למקום תייטיב עם האזור ועם תושבי השכונה. אמשיך לפעול בכל כוחי לקידום התוכנית המבורכת הזו".

רמת אליהו עתידה לעבור בשנים הקרובות מתיחת פנים ולשנות את פניה עם בנייתן של כ-5,600 יחידות דיור במקום 2,700 כיום, שדרוג התשתיות במקום, סלילת מערכת כבישים חדשה עם שבילי אופניים, סלילת נתיבי תחבורה ציבורית, הקמת מדרכות רחבות והסמיכות לרכבת הקלה ולתחנת מטרו.

בזכות אלה נחשבת כיום שכונת רמת אליהו לאחת השכונות המבטיחות למשקיעים, ומומחי נדל"ן מעריכים כי המחירים בשכונה צפויים לעלות בשנים הקרובות בעשרות אחוזים – הרבה בזכות פרויקט ההתחדשות העירונית.

אתר בנייה צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות