דף הבית / חדש על המדף / ירושת החוב/ פפר וינטרס

ירושת החוב/ פפר וינטרס

קטגוריה: ספרות מתורגמת הוצאה: ספרות שנוגעת

"הספר הזה גרם לי להנגאובר רציני. רשמית, פפר וינטרס היא הגיבורה שלי! נשאבתי לעולמם של ניילה וג׳תרו ומצאתי את עצמי נמשכת לג'תרו באופן לא מוסרי. כל מה שאני יכולה לומר הוא: אם אתם נהנים למתוח את הגבולות, אם אתם נמשכים אל הצד האפל, זהו הסיפור עבורכם."
אלית'ה רומיג, מחברת סדרת השלכות

"זהו ספר קצבי, מסעיר וסקסי. הוא מתחיל באופן מעורפל, אבל כל דף שהופכים שואב אותנו פנימה עמוק יותר, ופעם אחר פעם אנחנו מוצאים את עצמנו מופתעים. העלילה פרושה בחוכמה, ואי־אפשר להפסיק לתהות לכל אורכה מה כבר קרה, ומה עוד עומד לקרות."
איימי ג'נינגס, מפיקת כנסי RARE באירופה

"את שייכת לי. יש בידי מסמך, חוזה שלא ניתן להפרה, המוכיח שאת בבעלותי עד שתפרעי את החובות של משפחתך."

משפחתה של ניילה וויבר שקועה בחוב עמוק ואפל. כבת הבכורה, חייה הובטחו לבן הבכור של משפחת הוק כתשלום על חטאי אבות אבותיה. ימי הביניים אומנם הסתיימו מזמן, אבל החובות מעולם לא נפרעו ולה אין ברירה, אלא להקריב את עצמה.

היא מאבדת את חירותה.

ג'תרו הוק מקבל את ניילה בירושה ליום הולדתו העשרים ותשעה. חייה נתונים בידו עד שתפדה את החוב בן מאות השנים. הוא יכול לעשות בה כרצונו – אין דבר הנחשב מחוץ לתחום – והיא חייבת לציית לו.

אין חוקים.

אין מגבלות.

רק תשלומים.

ברומן מטלטל ובלתי צפוי, מחברת רבי־המכר פפר וינטרס מציגה בפנינו עלילה מסעירה וגיבורים מסוג אחר: גבר אפל ורב עוצמה, ומולו אישה שלכאורה נשלטת, אבל בעצם מגלה בתוכה כוחות נפש עצומים.

"נרדפתי ונכבשתי על־ידי חובות, נקמה וכוח. זהו משחק מוחות המכונה 'הוק נגד וויבר', אבל רק אחד יכול לנצח."
Yaya Martinez – After dark book lovers blog

פפר וינטרס זכתה בפרסים רבים על עבודתה, וספריה העפילו לרשימות רבי־המכר של:

USA Today, Wall street Journal, NY Times ועוד…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות