n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: עץ קרס בגן המנהיגים

ראשון לציון: עץ קרס בגן המנהיגים

כחודש לאחר שעץ קרס ופגע בתושבת העיר, עץ נוסף קרס. העירייה: "מנהל איכות הסביבה מבצע סקר עצים כולל בעיר".

עץ קרס צילום פרטי
צילום פרטי

רק לפני כחודש קרס עץ על תושבת העיר בת ה-69 בשכונת רמב"ם והיא אושפזה מספר ימים בבית חולים אסף הרופא עם פגיעת ראש, פנים וגב. עץ נוסף קרס אתמול (שני) בגן המנהיגים שברחוב זבוטינסקי ולטענת התושב שהיה בהליכת בוקר עם כלבו בנס לא נגרמה פגיעה לעוברי אורח.

"בטיול שגרתי עם הכלב שלי בשעות הבוקר הבחנתי בעץ שנפל בשביל לגינת המשחקים בגן המנהיגים" סיפר ג' המתגורר בסמוך "בנס לא קיפח חיים או פגע במישהו, צריך להבין שיש אחר הצהרים ובבוקר ילדים קטנים עם הוריהם זו פצצת זמן מתקתקת,תדירות הנפילות מחייבת בדק בית מהיר לפני שיקרה אסון ויהיה מאוחר מידי. התופעה של שבר עצים בגן המנהיגים נפוצה. הגן מהווה מרכז למשפחות מרחבי העיר שעולות אליו לרגל להתבשם מיופיו ומהאווירה. כדאי שמישהו יתעשת וידאג לכך שיבדקו את העצים בפרט טרם החורף שאט אט מגיע"

מהעירייה נמסר בתגובה: "מינהל איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון מבצע סקר עצים כולל בכל רחבי העיר. כל ממצא חריג עובר באופן מיידי לטיפול הגורם הרלוונטי בעירייה. עם סיום הסקר יוגשו המסקנות והליקויים יטופלו, זאת על מנת לשמור על חיי התושבים ועל בריאות העצים בעיר."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות