n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נרתמים למצוא עבודה לגל

ראשון לציון: נרתמים למצוא עבודה לגל

גל לייבה בן 23, מתגורר בראשון לציון ומתמודד עם אוטיזם בתפקוד גבוה. הוא לא רוצה טובות ולא רחמים, הוא רוצה לעבוד ומבקש את עזרתכם.

גל לייבה 1 צילום פרטי

גל לייבה, מתגורר בדיור עצמי עם חברים נוספים על הרצף בתפקוד הגבוה. בנוסף, הוא מתמודד עם הפרעות קשב וריכוז, אך מעיד על עצמו כי הוא אדם כמו כולם.

לייבה: "אני מאוד אוהב לכתוב משפטים על החיים כמו: 'תסמוך על עצמך והאמן בדרך שלך' משפט שמלווה אותי במסלול החיים שלי. התנדבתי במסגרת שירות לאומי ותפקדתי כעוזר אב בית בבית הספר "שילו" באשדוד במשך 3 חודשים, אחר כך הועסקתי כחצי שנה בלשכת התעסוקה וכיום אני מתנדב בעמותת "אתגרים".

לייבה ממשיך ומספר: "עבדתי בצומת ספרים וגם במפעל מוגן שנקרא "סיפור חוזר", מקום שעוזר למתמודדים לקבל כלים מתאימים ונכונים במטרה לצאת לעבודה בשוק החופשי. עבדתי עם קופה, הזמנות אינטרנט וגם במחסן".

גל, מעיד על עצמו כי הוא אוהב לקרוא ספרים, לבלות עם חברים, לשמוע מוסיקה וגם לצפות בטלוויזיה. "אני בחור עם ראש פתוח ועם רצון ומוטיבציה להצליח. אני גאה בעצמי שאני לא מרים ידיים, לא מוותר, מתמודד עם אתגרים ומסתכל תמיד קדימה. אני רוצה ומוכן למקום הבא שיאפשר לי להתפתח ולהתקדם". כך לייבה.

אז עכשיו תורנו לנסות ולעזור לגל שמחפש עבודה משרדית או ייצור במפעל, אפשרות למשרה חלקית או מלאה באזור השפלה (יבנה, ראשון לציון,רחובות, נס ציונה, מזכרת בתיה והסביבה…)

אם יש לכם איך לעזור, אתם מוזמנים לפנות ישירות אל גל בטלפון: 0586120898

גל לייבה צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות