n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נמצא הפורץ לדירת ניצולי השואה בראשון לציון

ראשון לציון: נמצא הפורץ לדירת ניצולי השואה בראשון לציון

התביעה המשטרתית הגישה היום בתום חקירה מהירה בתחנת ראשל״צ כתב אישום נגד תושב העיר בגין פריצה לדירה של ניצולי שואה וגניבה של תכשיטים יקרי ערך.

שודד בדירה צילום מצלמות אבטחה
י המשפחה

לפני כשבוע וחצי ( יום חמישי) נפרצה דירת ניצולי שואה בראשון לציון כפי שפרסמנו לראשונה https://bit.ly/3cytTqt בגל גפן.

זוג קשישים ניצולי שואה יצאו לקניות בסופר הסמוך לביתם, כעשר דקות לאחר שיצאו מהבית הגיעו שודדים לביתם, פרצו את הדלת והחלו לחפש דברי ערך וכסף, מה שהם לא ידעו הוא שיש מצלמה און ליין ושבתם של הקשישים צופה בהם לאורך כל הפריצה.

"זה היה מפחיד" סיפרה ד' תושבת העיר המתגוררת סמוך להוריה, "הסתכלתי בפלאפון שמחובר למצלמות של הורי בבית וראיתי שהם יצאו, גם דיברנו לפני בפאלפון וידעתי שהם בקניות הכל היה חשוך, אבל פתאום מישהו הסתובב בבית, קראתי מהר לבעלי, ראיתי שהאורות נדלקים וזוג גברים מסתובבים בבית, התקשרתי כמה פעמים ומיד רצתי לכיוון הבית של ההורים כשבדרך כבר התקשרתי למשטרה".

ד' הגיעה לבניין בבית הוריה שכשהיא משוחחת עם המוקדנית של המשטרה שביקשה ממנה להמתין לניידת למטה ולא לעלות לדירה. "כשחיכיתי למטה ראיתי את זוג הפורצים הגנבים יוצאים מהיציאה האחורית של הבניין, המשטרה עוד לא הגיעה, המוקדנית ביקשה ממני לעקוב אחריהם, הלכתי בזהירות, ראיתי את הרכב השחור שנכנסו אליו ואז הם פשוט נסעו לפני שהמשטרה הגיעה".

כעת שבוע וחצי אחרי באמצעות טכנולוגיה הצליחה המשטרה להוביל למעצרו של תושב העיר שפרץ לדירה.

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה  עם קבלת תלונה מתושבי העיר ניצולי שואה על פריצה לביתם וגניבה של תכשיטים יקרי ערך.

בתוך כך, במסגרת חקירה מהירה שהתנהלה על ידי חוקרי תחנת ראשון לציון, תוך שימוש ביכולות פורנזיות וטכנולוגיות ,הובילו למעצרו של תושב העיר בשנות השישים לחייו.

היום הגישה שלוחת תביעות מחוז מרכז , כתב אישום נגד החשוד לבית משפט השלום בראשל"צ לצד בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.

מצ"ב סרטון מהאירוע, קרדיט: דוברות המשטרה. https://www.dropbox.com/s/552qn7kpiilpt7u/1.mp4?dl=0

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות