n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: ניידת המשאלות של המשטרה הגשימה לאלעד את החלום

ראשון לציון: ניידת המשאלות של המשטרה הגשימה לאלעד את החלום

ניידת המשאלות של משטרת ישראל הפתיעה ילד בן עם צרכים מיוחדים 8 מהעיר ראשון לציון, וביום מרגש הגשימה לו חלום: להיות שוטר ליום אחד

משטרה חבלן רובוט צילום דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

ניידת המשאלות של משטרת ישראל ערכה בשבוע שעבר הפתעה מיוחדת לאלעד בראמי המתגורר בראשון לציון, כאשר שוטרי התחנה הפתיעו אותו ולקחו אותו ליום משטרתי גדוש בחוויות.

היום המרגש החל ביוזמת המש"ק באזור מגוריו של הילד שיצרה קשר עם הוריו והציעה להגשים לו חלום "להיות שוטר ליום אחד". כאמור, משאלת הילד הפכה למציאות כאשר שוטרי תחנת ראשון לציון ויחידות נוספות במחוז מרכז, נרתמו למשימה וערכו לכבודו יום מיוחד.

אלעד ברמי כלב משטרתי- צילום דוברות משטרת ישראל

כבר בתחילת היום הסיעו שוטרים את אלעד בניידת המשאלות של משטרת ישראל לתחנת משטרת ראשון לציון תוך הפעלת אורות מהבהבים, הפעלת מערכת הכריזה ומתן הוראות בקשר המשטרתי.

אלעד ברמי סוס משטרתי צילום דוברות משטרת ישראל

בהגיעו לתחנת המשטרה הוצגה בפניו פעילות של הרובוט המשטרתי, המעבדה לזיהוי פלילי ,פעילות יחידת האופנועים והרחפנים. בהמשך אף הוצגו בפניו יחידות הפרשים והכלבנים. המסע של אלעד הסתיים בקבלת דרגות מפיקוד ושוטרי התחנה. הילד, הודה לשוטרים ואמר כי זה היה יום מרגש במיוחד עבורו והגשמת חלום.

רובוט משטרתי צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רובי ומרק

לזכר סבא וסבתא מרק ורובי חולמים להמשיך את השושלת

תפריט נגישות