n
דף הבית / בת ים / אלוף ה-MMA מבת ים- חיים גוזלי חוזר לזירה באירוע משותף לישראל ובחריין

אלוף ה-MMA מבת ים- חיים גוזלי חוזר לזירה באירוע משותף לישראל ובחריין

"נלחמים לשלום": אירוע קרבות MMA ענק ייערך בת"א בהשתתפות לוחמים מבחריין וישודר לעשרות מיליוני צופים ברחבי העולם. את ישראל ייצג בין השאר גם תושב בת ים ואלוף העולם ב-RFP, חיים גוזלי

חיים גוזלי צילום יחצ2
חיים גוזלי- צילום: יח"צ

שיתוף הפעולה בין ארגונים ישראלים לבחריין מתהדק: ארגון קרבות ה-MMA הגדול מממלכת בחריין מגיע לישראל עם הקרב על אליפות העולם. באירוע שיתקיים ביום חמישי ה-9.3.2023 בהיכל מנורה בתל אביב, המארגנים צופים שכ-12,000 בני אדם יגיעו לצפות בקרבות בהיכל מנורה.

הארגון BRAVE COMBAT, אותו ייסד נסיך ממלכת בחריין חאליד בן חמד אל ח'ליפה, חבר ללוחם ה-MMA הישראלי וכוכב הרשת, חיים גוזלי מבת ים, לשיתוף פעולה היסטורי בישראל.

חאליד-בן-חמד-אל-חליפה-צילום-ברייב-קומבט

שיתוף פעולה היסטורי- גוזלי ואל ח'ליפה- צילום: ברייב קומבט

האירוע ייערך תחת הכותרת "נלחמים לשלום". מההפקה נמסר כי "בעקבות המצב המאתגר בין יהודים לערבים הוחלט להקים נבחרת, אשר תיקרא "נבחרת השלום" ותהיה מורכבת מלוחמים מהחברה היהודית והערבית יחדיו. הנבחרת תילחם נגד לוחמים שיגיעו מכל העולם".

עוד נמסר כי "כך נוכל להראות לעולם שספורט היא שפה בינלאומית, לה לא משנה הדת, הלאום או המגדר ואנחנו יכולים לחיות ביחד, בשיתוף פעולה מלא – רק אם נרצה".

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, התייחס לאירוע: ״הסכמי השלום ההיסטורים שהבאנו הם לא רק שלום בין מדינות, הם שלום חם בין אנשים. אני שמח על שיתופי הפעולה הרבים בין המדינות; סחר הדדי, תיירות ועכשיו גם ספורט. אני רוצה לאחל בהצלחה למשתתפים בתחרות ה-MMA שמתקיימת בישראל בשיתוף ארגון שייסד נסיך בחריין, חאליד בן חמד אל ח׳ליפה. ספורט מחבר בין אנשים – והאירוע הזה הוא גורם נוסף בחיזוק הקשר בין ישראל לבחריין.״

חיים גוזלי ובנימין נתניהו צילום יחצ

גוזלי עם נתניהו- צילום: יח"צ

שר התיירות והספורטאי האולימפי בדימוס, יואל רזבוזוב: "הספורט תמיד היה הזירה המקרבת בין עמים ותרבויות – וכך קורה הלכה למעשה באירוע הזה. ברמה התיירותית, אירועי ספורט בינלאומיים מהווים ממנוע צמיחה משמעותי למשיכת תיירות נכנסת לישראל. לא סתם מדינות רבות 'נלחמות' על הזכות לארח אירועי ספורט כאלו ואחרים. אני בטוח שהתחרות MMA תמשוך תיירים רבים ותהווה צעד נוסף מנורמליזציה בין המדינות לגשר אמיתי לשלום”.

"ענף הספורט MMA נמצא בתנופה עצומה נהנה ממאות מיליוני מעריצים ברחבי העולם", אומר חיים גוזלי, "הענף, שפרץ כבר מזמן את נישת ה'משוגעים לדבר'. בשנים האחרונות ניתן לראות כי הקהל הישראלי צמא לאירוע מסוג זה”. עוד אומר גוזלי כי "אין ספק שאירועי MMA הקודמים בישראל היו להצלחה כבירה אך השנה החלטנו להפיק משהו גדול ומרגש במיוחד עם ארגון BRAVE COMBAT שבבעלותו של נסיך בחריין יצר איתנו, ויחד החלטנו על הפקת ענק למען השלום שיתקיים בישראל".

לפני כשבועיים השתתף גוזלי בחגיגות היום הלאומי של ממלכת בחריין, שארגנה שגרירות בחריין בתל אביב ונפגש עם שגריר בחריין בישראל, חאלד יוסף אל-ג'להמה. השניים שוחחו על שיתוף הפעולה המסתמן בין שתי המדינות בתחום הספורט: "דיברנו על העובדה שספורט זו שפה אוניברסלית והוא מצפה לאירוע בכיליון עיניים".

חיים גוזלי שגריר בחריין בישראל ורעייתו. צילום- שגרירות בחריין

חיים גוזלי עם שגריר בחריין בישראל ורעייתו. צילום- שגרירות בחריין

האירוע בתל אביב ישודר לעשרות מיליונים במדינות רבות ברחבי העולם, בערוצי טלוויזיה רבים ובנוסף ישודר האירוע גם בתאגיד הרדיו של בחריין וגם באפליקציית הקרבות BRAVE TV.

השייח' חאליד בן חמד אל ח'ליפה, שייסד את הארגון שיגיע לישראל, בן למשפחת המלוכה בבחריין, בנו הרביעי של שליט בחריין, המלך חמד. חאליד בן חמד אל ח'ליפה (34), הוא איש צבא, קצין בדרגת מייג'ור ומפקד המשמר המלכותי. הארגון כולל אומני לחימה מעורבים מכל העולם.

במהלך האירוע בהיכל מנורה בתל אביב יתקיימו 15 קרבות של לוחמים מכל העולם, כולל קרב על חגורת אליפות של ארגון BRAVE COMBAT וחמישה קרבות נוספים של לוחמים מארגון BRAVE COMBAT מכל העולם.

לוחמי MMA של ארגון ברייב קומבט שזכו באליפויות צילום ברייב קומבט

צילום: ברייב קומבט

הלוחמים הישראלים שישתתפו באירוע:

חיים גוזלי מבת ים – הישראלי הראשון שנלחם במדיסון סקוור גארדן, תחרויות וקרבות בכל העולם ,אלוף עולם בארגון RFP.

חיים גוזלי צילום יחצ

צילום: יח"צ

אולגה רובין – האישה היחידה בישראל שנלחמה בכל הליגות הגדולות בעולם, אמא במשרה מלאה. אולגה הלוחמת היחידה מישראל שנלחמה על תואר אליפות של בלאטור וארגון אנוויקטה.

אלי ורפאל אהרונוב שני אחים, נלחמים בכל העולם ומביאים כבוד בינלאומי לישראל, לציין כי רפאל לוחם יס"מ במשטרת ישראל.

איתי טרטנר – לוחם צעיר ש'עושה רעש' בעולם הלחימה. הכינוי שלו “The farmer” בגלל היותו מושבניק חקלאי, שגדל במושב חמד.

איתי ליפשיץ – לוחם צעיר אלוף אירופה בג'יו גיטסו, הדבר הבא בעולם אומנויות הלחימה בארץ ובעולם.

פאדי חיאדרה – נשוי אב לחמישה ילדים, תושב סכנין אלוף עולם באגרוף תאילנדי.

שוקי סאדר – תושב נוף הגליל יתום מאב מגיל צעיר, נכדו של ריאד כנען בכיר ארגון 'פת"ח' וכסייען של המוסד הישראלי מנע פיגועים רבים.

הפוסטר הרשמי של האירוע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות