n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נחנך מרכז חדשני לגיל הרך

ראשון לציון: נחנך מרכז חדשני לגיל הרך

"ילדות ראשונית": עיריית ראשון לציון חנכה מרכז לגיל הרך חדשני וראשון מסוגו בעיר שמיועד מגיל לידה ועד לגיל 6

ילדות ראשונית רז קינסטליך צילום דוברות ראשון לציון

עיריית ראשון לציון חנכה את "ילדות ראשונית" – מרכז לגיל הרך ראשון וחדשני מסוגו בעיר שמיועד מגיל לידה ועד לגיל 6.

מה צפוי במרכז? מרחב התפתחותי ייחודי לגילי לידה-שנתיים; מרחב מולטימדיה אינטראקטיבי חדשני לפיתוח עולם הדמיון; חדר ייחודי בגישה המונטסורית; מגוון סדנאות לפעילות משותפת של הורה וילד (ריקוד עם מנשאים, בייבי יוגה, ספורט לאחר לידה); הרצאות במגוון נושאים; טיפולים רגשיים פרטניים; הדרכות הורים של מנחות מכללת הורים שלנו; מרחב התפתחות גדול וחדשני לבילוי ופנאי; יחידה התפתחותית עם טיפולים של אנשי מקצוע פרא-רפואיים ועוד.

כל הפעילויות במקום יהיו בעלות מסובסדת ובמחירים שווים לכל כיס. במקביל, צפויה העירייה להשיק בקרוב גם קהילה דיגיטלית שתרכז במקום אחד את כלל הפעילות לגיל הרך בעיר.

השנים הראשונות קריטיות להתפתחות

מחקרים מלמדים כי השנים הראשונות לחיים הן המשמעותיות ביותר: המוח מתפתח בקצב מואץ והחשיבות של ההשקעה בגיל הרך קריטית לקידום כישורי השפה וההתפתחות הרגשית, הקוגניטיבית, המוטורית והחברתית. בנוסף, החשיפה לסביבה מטפחת לגירויים והעשרה חיונית להתפתחות המיטבית.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני שמח להשיק את ׳ילדות ראשונית׳ – המרכז החדשני והייחודי לגיל הרך כאן בעיר. כאב לשלושה ילדים קטנים, אני יודע עד כמה חשוב שהפעילות במרכז תהיה מדויקת ומותאמת לצרכים של ההורים, ובעיקר לאלה של הילדים. לשם כך חברו בפרויקט הזה 3 גורמים עירוניים: החברה העירונית, המינהל לשילוב חברתי ומינהל קהילה שביחד יצרו עבור ההורים תושבי העיר וילדיהם סל עשיר ומגוון, מלא בפעילויות משמעותיות וחיוניות להתפתחות הילדים – והכול בעלות מסובסדת. אני מזמין את ההורים להגיע למרכז, להשתתף, ליהנות ולהיות מעורבים ומשפיעים בבניית המשך פיתוח התכנים עבור הילדים״.

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות