n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נהיגה פרועה ומרוצי מכוניות הסתיימו בדוחות והעמדה לדין

ראשון לציון: נהיגה פרועה ומרוצי מכוניות הסתיימו בדוחות והעמדה לדין

תושבי שכונות המערב התלוננו בחודשים האחרונים על מירוצי מכוניות, ״חארקות״, ״צלחות״, ו״פורפרות הגלגלים״ המסכנים חיים וגורמים לרעש בכל יום שישי, פקחי החברה לביטחון יחד עם משטרת ראשון יצאו למבצע רחב היקף שבסופו :שש דוחות תנועה ארבע הזמנות לדין, נהג אחד נתפס ללא רשיון עשרה מכלי הרכב הורד מהכביש.

WhatsApp Image 2023-01-15 at 16.23.28
צילום: החברה לביטחון ראשל"צ

מירוצי מכוניות, ״חארקות״, ״צלחות״, ו״פורפרות הגלגלים״ הסתיימו ברישום דוחו״ת תנועה של נהיגה פרועה ומסוכנת. אבל גם על נזק לרכושה של עיריית ראשון לציון.
לאחרונה הגיעו תלונות של תושבי שכונת ״נווה ים״ בראשון לציון ושל בעלי עסקים על כך שבימי שישי, בשעות הצהריים מגיעים נהגי כלי רכבי ספורט וכן כלי רכב שעברו שיפורי מנוע אל מגרש החניה באזור המסחר והקניונים ברחוב אברהם בר בעיר. שם הם מבצעים תצוגת נהיגה פרועה. הכוללת מירוצי מכוניות, ״חארקות״, ״צלחות״ ו״פורפרות גלגלים״. תוך שהם מסכנים את עצמם ואת הצופים הרבים המגיעים לצפות בביצועי הנהיגה הפרועה. מעבר לסכנה הבטיחותית הנהגים אף גורמים לפגיעה באיכות החיים של תושבי השכונה הסמוכה.
ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך שנחשף לחלק מהפניות הנחה לפעול בנחישות כדי להפסיק את התופעה המסוכנת.
המשימה הועברה לטיפול של אנשי יחידת השיטור העירוני בחברה לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון.
פקחי היחדה, נעזרו במצלמות העירייה אשר מוצבות במקום. כשבמקביל פרסו ביום שישי בתחילת החודש תצפיות על מגרש החניה. לאחר שזיהו מספר כלי רכב שנהגו בפרעות ואף ביצעו ״ חארקות״ ו ״ צלחות״ תוך שהם משאירים סימני צמיגים שחורים על הכביש, החליטו פקחי השיטור העירוני לפעול. ביצירתיות החליטו הפקחים לבצע הליך אכיפה שבסמכותם, כל אחד מהנהגים שרכבו הותיר סימנים על הכביש הוגש דוח. על ביצוע עבירה של גרימת נזק לרכוש עירוני.

במקביל פעלו בחברה העירונית לביטחון מול משטרת ראשון לציון ויחידת התנועה של מרחב השפלה במשטרה וביום שישי האחרון בשעות הצהריים נערכו במשטרה ובעירייה למבצע רחב היקף כנגד התופעה. מצלמות העירייה ותצפיות של המשטרה תיעדו מספר גדול של כלי רכב שהגיעו למקום כדי לבצע מירוצי מכוניות ותצוגת נהיגה פרועה. זמן קצר לאחר שהחלה הפעילות האסורה פשטו הכוחות במקביל על המתחם ועצרו את השתוללות. השוטרים ובוחני התנועה של המשטרה בדקו עשרות כלי רכב. נרשמו שש דוחות תנועה ארבע הזמנות לדין, נהג אחד נתפס ללא רשיון עשרה מכלי הרכב הורד מהכביש.
בחברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון הודיעו כי בשבועות הקרובים ימשכו פעולות הפיקוח ומבצעי התנועה במקום עד להפסקת הפעילות המסוכנת במקום.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות