n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נדקרה כי ביקשה לחמם את הקפה בחנות נוחות של דלק

ראשון לציון: נדקרה כי ביקשה לחמם את הקפה בחנות נוחות של דלק

התביעה המשטרתית הגישה היום בתום חקירה מואצת של תחנת ראשל״צ, כתב אישום נגד עובד בחנות נוחות בגין דקירת לקוחה באמצעות בקבוק שבור, על רקע דרישתה "לחמם את כוס הקפה"

ארכיון. צילום: דוברות משטרת ישראל
ארכיון. צילום: דוברות משטרת ישראל

חוקרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה לפני מספר ימים עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע דקירה בתחנת דלק במערב העיר, בו נדקרה אשה על ידי עובד בחנות הנוחות.

עפ״י עובדות כתב האישום, הקורבן הגיעה אל תחנת הדלק במערב העיר ובשל חילוקי דעות עם עובד בחנות הנוחות בשל בקשתה לחמם את הקפה שרכשה, שפך בפניה הנאשם את הקפה ולאחר מכן שבר בקבוק זכוכית ,רדף אחריה מחוץ לחנות ודקר אותה מספר דקירות בפלג גופה העליון.

כאמור, שוטרים שהגיעו למקום עצרו לחקירה את הנאשם- תושב חולון בשנות העשרים לחייו העובד החנות הנוחות ובסיום חקירתו נכלא, כאשר
עפ"י גורמי רפואה, האשה פונתה אל המרכז הרפואי וולפסון באורח בינוני.

כאמור, יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז הגישה היום לבית המשפט, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, כתב אישום חמור ובקשת המשך מעצרו של החשוד עד תום ההליכים.

מצ"ב סרטון האירוע, קרדיט דוברות המשטרה

https://www.dropbox.com/s/1o3t79gpxi66apn/%D7%9E%D7%A8%D7%97%D7%91%20%D7%A9%D7%A4%D7%9C%D7%94%2001.09.2022.mp4?dl=0

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות