דף הבית / חדשות העיר / "אור עולה מן המזרח"

"אור עולה מן המזרח"

מי ליאור

את האירוע פתחו להקות הנוער "הלויתן המרחף" ו"חורף תעשיות 7" ממרכז ה"בלאנס" עם תקליטן ממרכז ה"תדר" בליווי סדנת ריקוד של בית-הספר למחול 5,6,7 דאנס. בחלקו המרכזי של הערב הופיע הרקדן והזמר סטפן תושב העיר, רגע לפני שהוא כובש את בימת הפסטיגל.
סטפן וצוות רקדנים שליווה אותו, הפגינו כישרון רב ויכולות מיוחדות בריקודי ההיפ הופ וברייקדאנס, והלהיבו את הקהל שרקד עמם ברחבה לאורכו של הערב.
מפיקת האירוע רכזת התרבות של המתנ"ס, ליאת שבת, הביעה קורת רוח מהשתתפותו הערה של הציבור וציינה כי זו הוכחה ניצחת לחשיבות קיום ערבי קיץ מעין אלה גם במזרח העיר. היא הביעה תקווה כי אלה יהפכו למסורת, כמו הפעם, בשיתוף אגף הנוער והעומדת בראשו, הנית עזוז פרחן ומנהל מרכז הנוערנט בשכונה, בניהולו של דני אברהם.
המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק הצעירים והנוער דורון אוזן ברך ואמר: "לפני שבע שנים הקמתי את מרכז הנוערנט בשכונה, על מנת לתת מענה בפעילויות תרבות שונות ומגוונות במהלך כל השנה ובדגש על הקיץ. אני שמח על שיתוף הפעולה שנרקם עם המתנ"ס המקומי אשר הפך ליעד קבוע אותו פוקדים רבים מילדי השכונה והוריהם".
במתנ"ס ציינו כי פעמיים בשבוע מתקיימות פעילויות שונות בשעות אחר הצהריים, לרבות מופעים, סרטים ותחרויות ללא עלות. מאות ילדים מגיעים ונהנים ממתחמי לייזר, סדנאות יצירה, מתקני ספורט ועוד, אותם מפעיל כל צוות עובדי המתנ"ס.
ביום ראשון 27 בחודש, ינעלו אירועי הקיץ בהפנינג גדול לקראת פתיחת שנת הפעילות החדשה במתנ"ס. החל מהשעה 17:00 ניתן לפגוש את מדריכי החוגים, להתנסות במגוון שיעורים ופעילויות שהמתנ"ס מציע כמו גם לצפות במופעMTV" " לכל המשפחה.
 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות