n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון מציינת את יום האישה הבינלאומי

ראשון לציון מציינת את יום האישה הבינלאומי

שחיינית אולימפית, מהנדסת רובוטיקה ושחמטאית: עיריית ראשון לציון מציינת את יום האישה הבינלאומי בקמפיין שילוט חוצות מיוחד ברחבי העיר

רומי מנחם צילום דוברות ראשון לציון

עיריית ראשון לציון מציינת את יום האישה הבינלאומי שחל היום (ד׳) ה-8 במרץ, בקמפיין שילוט חוצות מיוחד ברחבי העיר שבו משתתפות נערות וילדות מבתי הספר בעיר, תחת המסר: ״לכי עם החלום שלך. אנחנו מאמינים בך שתהפכי אותו למציאות״.

בקמפיין משתתפות: אביב פינטר, תלמידת כיתה ח׳ מחטיבת הביניים ״מעיין״, שחולמת להיות שחיינית אולימפית; תמר ברזובסקי, תלמידת כיתה ז׳ מחטיבת הביניים ״ידלין״, שחולמת להיות שחמטאית; הילה ברוכי, תלמידת כיתה י״ב ממקיף י׳, שחולמת להיות רופאה; רומי מנחם, תלמידת כיתה ח׳ מחטיבת הביניים אוריה, שחולמת להיות מתכנתת; סשה טשליקוב, תלמידת כיתה ח׳ ממקיף י״ג׳ שחולמת להיות מהנדסת רובוטיקה; והדר רובי יום טוב, תלמידת כיתה י׳ ממקיף ט׳ שחולמת להיות וטרינרית.

אביב פינטר צילום דוברות ראשון לציון

לאורך כל החודש מציינת עיריית ראשון לציון, בשיתוף המשרד לקידום מעמד האישה העירוני, את יום האישה הבינלאומי בשלל הרצאות, מפגשים, סדנאות, מופעים ופעילויות בסימן "נשים משנות עולמות". האירועים יתקיימו ללא תשלום או בתשלום סמלי.

כמו כן, העניקה עיריית ראשון לציון את ״אות נחשונית״ לשתי נשים פורצות דרך בתחום הספורט: יעל ארד והאלופה הראשונית לינוי אשרם, המהוות דוגמה ומופת לנשים ולנערות בעיר ובכלל הארץ.

הדר רובי יום טוב צילום דוברות ראשון לציון

ראש העירייה, רז קינסטליך: ״יום האישה בראשון לציון, ושלל האירועים שלנו לאורך כל החודש, מוקדשים לתכנים שנועדו לפקוח עיניים נוספות, לחדד מסרים, להעשיר, ליידע, לרתום לעשייה ולהוביל אותנו צעד נוסף במסע הארוך בדרך אל השוויון. כך גם הקמפיין המבורך הזה ששם את החלומות של נערות וילדות במרכז, ומזכיר להן שהן יכולות לחלום – ובגדול. אנחנו נהיה כאן להאמין ולתמוך בהן״.

סשה טשליקוב צילום דוברות ראשון לציון

מ"מ וסגנית ראש העירייה, יו"ר ועדת מעמד האישה – ליאל אבן זהר: "כל ההמצאות, ההצלחות וההישגים החלו כחלום. ביום זה חשוב לנו להגיד לילדות ולנערות תחלמו בגדול והגשימו בגדול. בקמפיין היה חשוב לנו לפנות לנערות ולילדות במסר שתמיד יש פעם ראשונה – בין שאתן הדור הראשון להשכלה במשפחה, ובין שכל הסביבה אומרת שזה בלתי אפשרי או שאף אישה עוד לא הייתה בתפקיד הזה – את יכולה להיות הראשונה שתפתח את הדרך לאחרות. תחלמי בגדול והגשימי – אנחנו מאמינות בכן״.

תמר ברזובסקי צילום דוברות ראשון לציון

לחוברת האירועים המלאה לחצו על הלינק: https://user-1723486.cld.bz/rishonlezion-womens-month-2023/12

לפרטים נוספים, המשרד לקידום מעמד הנשים בטל': 03-9682431, או במייל: [email protected]

הילה ברוכי צילום דוברותר ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אלסה ברוך יאסו- פעילה חברתית

    כתבה יפה ומעוררת השראה בהחלט.
    חסר לי לראות בעיר גדולה ומתקדמת כמו ראשל"צ, שלא נמצאה אף לא נערה אחת ממוצא אתיופי שתהיה אחת מבין כל הנערות מעוררות השראה.

    חשוב לדעת כי הדרה בהנכחה חיובית במרחב הציבורי, זו גם סוג של אפליה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות