n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מי עומד מאחורי ירי לעבר דירות וניפוץ חלונותיהם?

ראשון לציון: מי עומד מאחורי ירי לעבר דירות וניפוץ חלונותיהם?

טירוף: בשלושה אירועים שונים אלמוני ירה לעבר מגדלי מגורים סמוך לחוף הים. חלונות בתים נופצו ובנס לא היו נפגעים. דייר: "יש פאניקה בשכונה. מדובר בטירוף מוחלט". מחזיק תיק הביטחון: "הדיירים חוששים לחייהם ומפוחדים". המשטרה: "מדובר באירוע חמור מאוד ומסכן חיי אדם. החקירה בעיצומה"

חלון שבור סדוק צילום PIXABAY
אילוסטרציה: PIXABAY

אימה במערב ראשון לציון: אלמוני ירה לעבר מגדלי מגורים וגרם לניפוץ חלונות זכוכית. המשטרה עדיין לא איתרה את החשוד.

במהלך השבוע שעבר התרחשו שלושה אירועים שונים בשכונת שער הים (בסמיכות לחוף הים) שבמסגרתם אלמוני ירה כדורי מתכת לעבר מגדלי מגורים שנמצאים סמוך לחוף הים. עשרות חלונות נופצו, קליעים חדרו לדירות ורק בדרך נס לא היו נפגעים וההערכה היא כי הנזק הכולל נאמד בעשרות אלפי שקלים

אחד מדייריי הרחוב מספר: "מדובר בטירוף מוחלט. כפי הנראה נער או מספר נערים חשבו שזה יהיה משעשע לירות כדורים לעבר דירות. הם יצרו פאניקה בשכונה. חלונות נופצו ואנשים לא הבינו מה הרקע לירי. אני יודע על מספר דירות שנפגעו".

מקסים בביצקי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, שמתגורר בשכונה סמוכה, מספר: "פנו אליי כמה מדיירי השכונה שחששו לחייהם. הם ממש מפוחדים. פניתי למשטרת ראשון לציון ושוחחתי עם מפקד התחנה נצ"מ אלעד קליין. כרגע המשטרה מנהלת חקירה ואני סומך עליה.

האירוע הזה חמור מאוד ומסכן חיי אדם וחלילה יכול היה להסתיים בטרגדיה של ממש. מה היה קורה אם ילד היה עומד ליד החלון ומקבל כדור לעין? אני פונה לתושבי השכונה, מבקש מהם להיות ערניים ואם יש להם מידע מי עומד מאחורי האירועים האלה, שידווחו".

ממשטרת ראשון לציון נמסר בתגובה: "פתחנו בבדיקת נסיבות גרימת נזק למספר חלונות במבנה מגורים, כאשר בחינת אמצעי התיעוד העלתה כי מדובר בכדוריות פלסטיק שגרמו לנזק. אין מדובר בירי מנשק חם ואין נפגעים. החקירה עודנה מתנהלת במטרה לאתר את זהות החשודים ולהגיע לחקר האמת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

סגן ראש העיר בראשון לציון מקסים בביצקי הורשע בבית המשפט

תפריט נגישות