n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מופעי ט"ו באב בתפוסה מלאה

ראשון לציון: מופעי ט"ו באב בתפוסה מלאה

ארבעה ימים לאחר שנפתחה ההרשמה לחגיגות 140 שנה לראשון לציון בט"ו באב, אזלו הכרטיסים!

עיצוב שגיא יהוד
חגיגות 140 לראשון לציון- עיצוב: שגיא יהוד

"ראשון שלי, ראשון שלנו, ראשון שלכם": עיריית ראשון לציון פתחה את חגיגות ה-140 שנה להיווסדה בשני מופעי ענק בגן המושבה, ותוך ארבעה ימים שניהם sold out.

פתיחת חגיגות ה-140 שנה לראשון לציון יחלו ב-ט"ו באב (10-11 באוגוסט) – התאריך שבו נוסדה העיר, בשני מופעים שיהיו פתוחים לקהל הרחב אבל ברישום מראש – כאשר שני האירועים כבר בתפוסה מלאה ימים ספורים רק לאחר פתיחת ההרשמה.

במופעים יופיעו מיטב אומני ישראל, ובהם משה פרץ, דנה פרידר, עוז זהבי, סקאזי, שי גבסו ותום יער, לצד כישרונות ולהקות זמר מקומיות, וכן הספורטאים האולימפיים לינוי אשרם ופיטר פלצ'יק ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני נרגש לבשר על פתיחת חגיגות ה-140 שנה לעירנו האהובה שיתפרשו לאורך כל השנה. אני מזמין את כולם להצטרף אלינו למופע החגיגי שידבר אל כל התושבים עם מיטב האומנים של ישראל".

אירועי ה-140 יתקיימו בסימן "ראשון שלי, ראשון שלנו, ראשון שלכם" – עידוד השייכות, גאוות היחידה, הקהילתיות והמעורבות, ויתפרשו על פני כל השנה, כאשר בשני האירועים הפותחים יוצגו פרקים שונים וזוויות מההווי ומאבני הדרך של ראשון לציון במגוון תחומים לאורך השנים. בין היתר יתמקד המופע ביזמות ובחלוציות – זכר לימי המושבה, בשפה העברית ובחינוך בעיר, בקידום הנשים בעיר ובספורט ובמצוינות.

באירוע ישתתפו אומנים וספורטאים שהם חלק בלתי נפרד מהגאווה המקומית, דוגמת דנה פרידר, שי גבסו, האלופים האולימפיים תושבי העיר לינוי אשרם ופיטר פלצ'יק, וכן סגן אלוף אירופה הטרי, אופיר חיים, מאמן נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל.

עוד יופיעו: משה פרץ, סקאזי, עוז זהבי שיהיה אמון על חלק מהנחיית האירוע, הקומיקאית תום יער בתור הדמות מ"ארץ נהדרת" אגס קימל, עם השיר שהפך להמנון מקומי "חפש אותי בראשון". זאת, לצד כישרונות מקומיים, ובהם חבורות זמר ולהקות מחול.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7ddb6718-d11f-4b8f-b8cf-ba67140048be

תכירו את הדוקטור: אביב גפן יקבל תואר לשם כבוד

תפריט נגישות