n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מה המקום האהוב ביותר על בכירי העיר?

ראשון לציון: מה המקום האהוב ביותר על בכירי העיר?

תפסנו לשיחה קצרה את בכירי מועצת העיר אודות המקום האהוב עליהם בראשון לציון ולא תאמינו איזה נוסטלגיה הם העלו במקומות האהובים עליהם

שכונת רמב"ם
צילום: מערכת גל גפן

ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה בישראל, חוגגת 140 שנה להיווסדה!

ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה בישראל, חוגגת 140 שנה להיווסדה, במגוון רחב של אירועים ייחודיים לרגל זה, שיתפרסו לאורך כל השנה הקרובה וישימו דגש על הפרט, הקהילה והציבור.  פתיחת החגיגות יחלו בט"ו באב, ה- 11.8, התאריך שבו נוסדה העיר – במופע ענק וחגיגי, שיתקיים בגן המושבה בהשתתפות מיטב אומני ישראל: משה פרץ, שי גבסו, תום יער, עוז זהבי, סקאזי, דנה פרידר, המדליסטים האולימפיים לינוי אשרם ופיטר פלצ'יק, מאיה אברהם, טהוניה, שירן הוברמן  ועוד ..

 תפסנו לשיחה קצרה את בכירי מועצת העיר אודות המקום האהוב עליהם בראשון לציון:

רז קינסטליך ראש עיריית ראשון לציון‏:

"עבורי חוף הים שלנו, הוא אחד המקומות שאני הכי אוהב להיות בהם, מאז שאני זוכר את עצמי. אם זה בתור גולש, אם זה כמי שבילה הרבה מזמנו עם חברים בחוף ואם היום כאב – שאוהב ללכת לשם עם שני הבנים שלי.  בקרוב נחתום על ההסכם ההיסטורי לפינוי מטווח 24 ובכך בשלב הראשון, נשלש את רצועת החוף היפה שלנו, שמתפרשת כיום על כק״מ בלבד. הרחבת רצועת החוף היא חלום שמתגשם, בתור ילד עמדתי מול שטח המטווח וכאב לי שאנחנו לא יכולים להיכנס לשם. בקרוב, נגשים לדור העתיד את החלום הזה."

רז 1
צילום תמר מצפי

עו״ד ליאל אבן-זהר, ממ וסגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק החינוך והתרבות:

 ״אחד מהמקומות האהובים עלי בעיר היה גבעת האירוסים, מרחב טבע קטן בתוך האורבניות העירונית, שיש לי ממנו זכרונות הן כנערה ואישה צעירה, שם יצאתי לטייל עם מי שהיום בן זוגי לחיים, הן כאמא לארבעת בני, אותם לקחתי לראות את האירוסים הנדירים ואת הפריחה והיופי בגבול העיר. לאחר שנים רבות של הזנחה ואף הרס של הגבעה, העירייה מצויה בימים אלו במשא ומתן לרכישת הגבעה ושיקומה במשותף עם הקרן לשטחים פתוחים וזו בשורה נפלאה לשנת ה140 לעיר ואני רוצה להודות בהזדמנות זו לראש העירייה על המחויבות להגשמת חזון ירוק לטובת הציבור״.

ליאל
צילום תמר מצפי

סורין גנות  משנה לראש העירייה ומ"מ יור דירקטוריון החברה העירונית:

"הפארק במרכז שכונת קריית ראשון, השוכן על שרידי הקאנטרי השכונתי. לפני כ 36 שנה נהגנו להגיע עם הבן הבכור שלנו כשהיה עדיין תינוק ולאחר מכן גם עם הבת שזה עתה נולדה, כדי לצפות על הדירה הראשונה שלנו שהייתה בבניה.

הקאנטרי השכונתי גם היווה את הסיבה לכניסתי לחיים הפוליטיים, לאחר שארגנתי 1,500 מתושבי השכונה בעמותה, שזכתה במכרז לרכישת הקאנטרי מכונס נכסים.

שכונת קריית ראשון, בה גרנו קרוב ל 10 שנים, מהווה עד היום זיכרון חם ומתוק לתקופה קסומה, של גיבושנו כזוג צעיר וכהורים לשלושה ילדים ההולכים וגדלים לנגד עינינו.

סורין
צילום תמר מצפי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות