n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: לראשונה בתים לחתולי הקהילה

ראשון לציון: לראשונה בתים לחתולי הקהילה

מחמם את הלב: בתים לחתולי הקהילה שלא יביישו צימר בצפון. היוזמה של יועצת ראש העיר לבע"ח איריס חזן שדאגה שגם זה יצא לפועל

WhatsApp Image 2023-03-01 at 12.18.14

בעוד תושבי העיר מעבירים את חודשי החורף בבתים עם חימום ובגדים חורפיים, נמצאים עשרות אלפים חתולי רחוב בעיר שמחפשים בחודשים הללו פינה של חום.
מידי שנה ישנם יוזמות פרטיות של תושבים אשר מכינים בתים לחתולי הרחוב, אבל לרוב בתים אלה נהרסים מאחר ועשויים מקרטונים מצופים בניילון ואינם מחזיקים מעמד.

מי שנושא זה קרוב לליבה ופועלת בנושא היא איריס חזן יועצת ראש העיר לבע"ח שכבר שנים חולמת על בתים ראויים לחתולי הרחוב.
"נושא ההומניות לבעלי החיים תופס תאוצה בשנים האחרונות" מסבירה חזן "אנחנו רואים יותר חמלה וקהילות של פעילים, יחד עם זאת זה לא מספיק, הרעיון על בתים לחתולים שבנויים מעץ ימנעו מחלות חורף לחתולי הקהילה. כל חורף שמגיע עולה כמות הטיפולים הרפואיים בחתולי הקהילה. לשמחתי ראש העיר נענה לבקשתי לאחר שהסברתי לו את הרציונל של העשייה וכעת יצאנו לפיילוט ראשון עם 5 בתים.
בתי חתולים שנבחרו בקפידה בפינות האכלה ברחבי העיר, הבתים נראים אסטטים ויפים והם יוצבו במקומות בהן יש חתולי קהילה.

אני רוצה להודות בראש ובראשונה לרז קינסטליך ראש העיר שהיה קשוב והבין את המשמעות של הבתים לחתולי הקהילה, שכמו כל יונק שחייב חום מסויים בימי החורף הקרים, על מנת להיות בריא ולא לחלות והמטרה העתידית היא בריאותם של חתולי הקהילה וחיסכון כספי לטיפולים בחתולים חולים בעקבות החורף הקר.
ברצוני גם להודות לאילן רפאלי ראש מנהל איכות הסביבה שראה בפרוייקט דבר מאוד חשוב וקידם אתו ביתר שאת (כמו כל פרויקט שהוא לוקח על עצמו ומבצע אותו ביעילות, זריזות ובסדר מופתי מול כל הגורמים).
תודה בשמי, בשם הפעילים וחתולי הקהילה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות