n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: לכל אוהבי KFC, היום נפתח הסניף בעיר ב G City

ראשון לציון: לכל אוהבי KFC, היום נפתח הסניף בעיר ב G City

יום חגיגה לאוהבי KFC רשת העוף המפורסמת בעולם, היום הפתיחה הרשמית ומשעה שש בערב תוכלו גם אתם לרוץ ולקנות את הדלי עם כל הכנפיים והעוף שאתם אוהבים.

יחצ kfc
צילום: יחצ kfc

לאחר פתיחת 14 סניפים ובקשות רבות מצד אוהדי KFC לפתיחת מסעדות באזור גוש דן – היום תיפתח מסעדת KFC   ב- G City ראשון לציון החל משעה שש בערב. הסניף יהיה ה-16 במספר ויעמיק את הנוכחות של הרשת במרכז הארץ. KFC  בראשל״צ ישרת קהל גדול מאד של לקוחות מהאזור ולענות על הביקוש העצום לעוף האהוב, ובכך לאפשר ליותר לקוחות להנות מעוף טעים וטרי ליד הבית ובאזורי הבילוי.

התפריט במסעדת ראשל״צ ובכל סניפי הרשת בישראל שומר על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם. הסניף יהיה פתוח בכל השבוע ויהווה מוקד מושלם לעצירה לפני או אחרי הסרט, לארוחת צהריים עם הילדים או לאיסוף הביתה.

עומר זיידנר, מנכ"לKFC  בישראל. ״KFC הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ. מאז כניסת הרשת אנחנו מקבלים אלפי פניות מלקוחות שמבקשים סניף בעיר מגוריהם, ואנחנו עובדים ללא הפסקה על מנת לפתוח סניפים נוספים במרכז ולעמוד בביקוש האדיר של הישראלים לטעם האהוב של KFC.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-06 at 18.37.05_dd7dc90e

הביקור הוירטואלי של נוער ראשון לציון במחנות ההשמדה

תפריט נגישות