n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / בעקבות המצב: קשישה בסיכון תושבת ראשל"צ הועברה לבית אבות בבני ברק

בעקבות המצב: קשישה בסיכון תושבת ראשל"צ הועברה לבית אבות בבני ברק

שת"פ בין עיריית ראשל"צ ומשרד הרווחה הביא לקליטת חבצלת קנזי, בת 83 בבית אבות בבני ברק. קנזי: "לא הצלחתי לישון בשבוע האחרון, מחשש שאמהר בעת אזעקה ואפול במדרגות"

חבצלת קנזי. צילום: רשת ביחד
חבצלת קנזי. צילום: רשת ביחד

מצב החירום בו אנו מצויים הביא את רשת "ביחד" בתי הורים לגיל השלישי לצאת בקריאה לרשויות המקומיות ולשירותי הרווחה באזור המרכז והשרון, להפנות תושבים בני הגיל השלישי שנדרשת השגחה לשלומם, קשישים המתגוררים בבתים ללא מיגון או בקומה גבוהה ללא מעלית.

רשת "ביחד" ביקשה להעניק טיפול ושירות בבתים בבני ברק ובישוב קדימה, ללא כל חיוב כספי.

שיתוף  פעולה בין ראש העיר ראשון לציון רז קינסטליך, משרד הרווחה בעירי  ורשת "ביחד", הביא להפנייתה של תושבת העיר,  חבצלת קנזי, בת 83, שבנה היחיד מתגורר בחו"ל, לדיור בבית האבות בבני ברק.

חבצלת: "אני חיה לבד  ומזה שנה וחצי לא יצאתי הבית בגלל הקורונה, אני מתהלכת עם הליכון ומתגוררת בקומה רביעית. אני מתקשה ללכת ויש לי קושי לרדת במדרגות כשיש אזעקות. העובדת הסוציאלית, יחד עם האחות בקופ"ח חיפשו עבורי פתרון. לא הצלחתי לישון בשבוע האחרון, מחשש שאמהר בעת אזעקה ואפול במדרגות. למזלי, נמצא עבורי המקום בבית האבות  בבני ברק, טוב לי ואני מוגנת, אני ישנה בחדר מסודר ואסתטי ומקבלת ארוחות מסודרות. ראוי לשבח מה שעושים כאן ואני זוכה ליחס טוב ובטוחה"

ראש עיריית ראשל"צ, רז קינסטליך: "לצערי יש לנו בעיר לא מעט תושבים וותיקים שמתגוררים בדירות ישנות ללא ממ"ד ומוגבלים בניידות, באופן שלא מאפשר להם להגיע בזמן למקלט בבניין או למקלט ציבורי. באמצעות מינהל הרווחה, בדקו העובדים הסוציאליים את הצרכים של תושבי העיר הוותיקים ולשמחתי, בשיתוף פעולה עם רשת "ביחד" ומשרד הרווחה, הצלחנו לאתר דיור זמני ומוגן לכמה מתושבי העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות