n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: התיק הושלך בטעות לאשפה, עובדי העירייה איתרו אותו

ראשון לציון: התיק הושלך בטעות לאשפה, עובדי העירייה איתרו אותו

יעל אוחיון סיימה את יום עבודתה בקופת חולים מכבי ובטעות השליכה את התיק, שהכיל כסף ודרכון, לאשפה. כעבור שבוע איתרו עובדי העירייה את התיק. בתה, רלי: "אנחנו צריכות לטוס לחו"ל והם הצילו אותנו. מדובר במלאכים". חן גולי, מנהל תחנת המעבר בעירייה: "הסיכויים למצוא אותו היו קטנים, אבל הצלחנו. שמחנו להחזיר את האבדה"

התיק האבוד צילום פרטי
(בתי לוין)

מה הסיכוי לאתר תיק שהושלך בטעות לפיר אשפה לאחר שבוע ימים? לא גבוה במיוחד, אבל ליעל אוחיון היה הרבה מזל. עובדי העירייה איתרו לאחר עבודה מאומצת את התיק שהכיל דברי ערך, כרטיס אשראי, מסמכים אישים, כסף מזומן ודרכון.

יעל אוחיון בת ה-68 עובדת כמנקה בקופת חולים מכבי. בסיום יום עבודתה, מבלי ששמה לב, זרקה בטעות את תיקה האישי לפיר האשפה.

בתה רלי סיפרה השבוע ל"גל גפן ראשון לציון": "התיק היה בתוך שקית והיא לא שמה לב לכך. בתוך התיק היו דברי ערך, כסף מזומן, כרטיסי אשראי, תעודת זהות והכי חשוב: הדרכון.

"אנחנו צריכות לטוס לחו"ל ממש בקרוב וידענו שאין מצב להוציא דרכון בתוך שבועיים. לאמא היה צער גדול. מסתבר שהיא זרקה את התיק לפיר של הזבל שיורד למכולה. היינו בטוחים שהכל אבוד. פנינו לעירייה וביקשנו את עזרת עובדי הניקיון. עבר שבוע ימים וחשבנו שהכל אבוד. שכבר לא ימצאו את התיק.

"מסתבר שעובדי התברואה ממש פירקו את המכולה, חיפשו בכל שקית את התיק והם לא נחו עד שמצאו אותו.

"אתמול הגיעו אלינו שני עובדי אגף שפ"ע עם התיק. מדובר במלאכים. אנחנו ממש מודים להם. זה לא ברור מאליו. אני רוצה להודות לחן גולי, מנהל תחנת המעבר, וסגנו כפיר יואש,  שהחזירו את התיק ואת החיוך לפניה של אימי. יישר כח".

חן גולי, זה כמו למצוא מחט בערמת שחת.

"נכון. זה לא היה קל, מכיוון שהתיק היה בתוך שקית. העובדים היו צריכים לפתוח את כל השקיות בתוך הזבל. הסיכויים היו קטנים אבל עם רצון טוב ומאמץ התיק נמצא. שמחנו לעזור ולהשיב את האבדה".

יעל והתיק האבוד צילום פרטי

צילומים, פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות