n
דף הבית / צרכנות / חכמים בשמש ביחד: הדפסה על כובעים

חכמים בשמש ביחד: הדפסה על כובעים

הדפסה על כובעים היא תוספת נהדרת למתנה שתעניקו לחברים, או למשתתפים באחד מהאירועים המשמחים הקיץ, לצד חולצה עם הדפס הומוריסטי או אחר. כך תוכלו להפתיע עם מארז מלא זכרונות.

הדפסה על כובעים
צילום: pixabay

הקיץ מתקרב ואיתו המסלולים שעומדים להסתיים; השנה בצופים, בית הספר, אולי ממש במקרה אתם עומדים לצאת למסע שיסגור את הקורס בצבא. בכל אחד מהאירועים המשמחים, יש להעניק מתנה למשתתפים – בשביל המורל, המצב רוח הטוב, הגיבוש. לרוב הייתם מסתפקים בחולצה מודפסת, אבל לא הפעם. הדפסה על כובעים היא תוספת נהדרת למתנה שתעניקו לחברים שהשקיעו כל כך הרבה מאמצים לאורך התקופה, לצד חולצה שעליה תדפיסו את כל הבדיחות הפרטיות, החוויות והזיכרונות.

מדובר בשירות של הדפסת תמונה, לוגו, משפט, או צורה על גבי – כובע מסוג שנבחר מראש. את הכובעים הללו ניתן להדפיס לקראת אירועים שונים, לציון דרך או סתם כשרוצים להפתיע אדם אהוב ואפילו לפנק את עצמנו.

הדפסה על כובעים מכל סוג

זקוקים לשירותי הדפסה על כובעים אבל לא בטוחים באיזה כובע לבחור? הנה כמה מסוגי הכובעים הבולטים שתוכלו להדפיס עליהם:

  • כובעי צמר – אין כמו כובע צמר במזג אוויר קר; הוא מחמם את הראש וגורם להכל להרגיש הרבה יותר נעים וביתי. בנוסף, קל לקפל אותו ולדחוף אותו לתיק אם כבר אין בו צורך, עד הפעם הבאה. אפשר להדפיס עליו לוגו, הדפסים שונים, משפטים חמודים ועוד רבים ונפלאים, והוא יעמוד כמתנה נהדרת ומאוד שימושית.
  • כובעי מצחייה – הכוכב הגדול של כל יציאה לטיול או לפעילות ספורטיבית, וגם סתם כשיוצאים החוצה לטייל. כובע זה מגן עלינו מפני השמש הלוהטת המאפיינת את המדינה שלנו, ואף מנדף זיעה בקלות. מה הפלא שבוחרים בו כמתנה בימי גיבוש, סוף מסלול ואירועים אחרים, כדי ליצור את האחווה בתוך הקבוצות השונות? כובע המצחייה מגיעים במגוון אפשרויות; כובעים אטומים, כובעי רשת, כובעי דרייפיט, צבעים שונים ודוגמאות מיוחדות, כך שאין גבול ליצירתיות!
  • כובע טמבל – מי לא אוהב כובע טמבל?! יש בו משהו שאי אפשר להתנגד לו; בפשטות ובבד הנעים שממנו הוא עשוי. זהו כובע קליל וכיפי, ישראלי במלוא מובן המילה! כובעים אלו יתאימו לטיולים בעיקר או בכלל, לשהייה ארוכה בשמש. הם מעניקים הגנה מלאה גם לעיניים וגם לעורף, ואפשר לקפל אותם עד לפעם הבאה שתזדקקו להם. זו מתנה נהדרת לכל חובבי הטיולים וגם, כרגיל, לקבוצות שיוצאות לפעילות משותפת.

למה דווקא הדפסה על כובעים?

לצד הטכנולוגיה שהולכת ומתקדמת בקצב מסחרר, אנו הופכים מודעים הרבה יותר לסביבה שלנו. בין היתר, לסכנות שבחשיפה ממושכת לשמש שעליהן מדובר כבר שנים, אבל עם הזמן נראה שהסכנה רק הולכת וגוברת. כך, הדפסה על כובעים לא רק עומדת כמתנה נפלאה ויעילה, אלא גם כזו שממש מסייעת לשמור על האדם שקיבל את הכובע ולהגן עליו מפני קרני השמש הקופחות. יעיל, קליל ומראה על מחשבה.

אלמנטים מודפסים באופן כללי, יוצרים קולקטיביות ושייכות, אחידות. כך, לשבט שבצופים, הקבוצות השונות שביום הגיבוש של מקום העבודה או כל החבר'ה שהגיעו ליום ההולדת, מתאגדים סביב מטרה משותפת. לפעמים המטרה היא לנצח בתחרויות, לפעמים המטרה היא פשוט לשמוח יחד. מה הפלא שבוחרים בהם שוב ושוב?!

מארז של זיכרונות מתוקים

אם באמת תרצו להפתיע את החבר'ה, למה לא להכין מארז מלא בזיכרונות?! אצל חולצות בע"מ תוכלו לעשות זאת בקלות! עם הדפסה על כובעים ואלמנטים נוספים כגון חולצות ומסיכות. אל תשכחו לארוז הכל ולהגיש את המתנות באופן אישי לכל משתתף ומשתתפת. זו דרך מקסימה לסגור תקופה ארוכה ביחד, ולהמשיך לשלב הבא בחיים כשהחוויות הולכות יחד אתכם. מוכנים להדפיס את המתנה המשמחת הבאה שלכם?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות