n
דף הבית / חולון / חולון עסקים מומלצים / אינסטלטור מומלץ בחולון – איך בוחרים ומהן עבודותיו

אינסטלטור מומלץ בחולון – איך בוחרים ומהן עבודותיו

לא מעטות הפעמים בהם זקוקים לאיש מקצוע על מנת לתקן איזו בעיה בה אנו נתקלים. לפי הסטטיסטיקה והסקרים של עיריית חולון בעלי המקצוע המקבלים הכי הרבה קריאות הם בתחום האינסטלציה

אבי-אינסטלציה-אינסטלטור-שירותי-אינסטלציה-בחולון
צילום :freepik

אינסטלטורים רבים גדשו בשנה החולפת את בתיהם של תושבי העיר חולון, אז על מנת לעשות לכם סדר הכנו רשימה קצרה של דברים שהכרחיים ויאפשרו לכם למצוא את האינסטלטור בחולון שהכי מתאים לכם לפי הבעיה ההולכת וגדלה אצלכם בבית, עליכם לוודא שהאינסטלטור שאתם מזמינים הוא מקצועי, בעל ניסיון, בקיא ושולט בכל קשת ההיצע הרחב המקיף עולם האינסטלציה העשיר. יש לא מעט בעיות אינסטלציה היכולים לפקוד אותנו, ובעזרת אינסטלטור בחולון מנוסה, אמין ומקצועי אנו ניפטר מהצרה בזמן הקצר ביותר.

כמו שכבר אמרו קשת הפעולות הרצויות והנדרשות על ידי אינסטלטור הן רחבות למדי, ובעיקר משתנות מקריאה כזו לאחרת, אז על מנת לבחור את האינסטלטור בחולון שיבצע אצלכם את  העבודה הטובה והמדויקת ביותר, לא צריך להמר,  הרי הבית שלכם זה לא קזינו – תוודאו כי הוא בעל בקיאות רחבה וניסיון עשיר בכל אחד מתחומי האינסטלציה, הרי אתם לא רוצים למצוא את בעל המקצוע שהזמנתם אובד עצות אל מול הבעיה אצלכם בבית. אז מה כוללים שירותיו של האינסטלטור? לפניכם הרשימה, שבטוח תמצאו מיד את הבעיה שלכם בתוכה.  רטיבות,  נזילות, הצפה וסתימות – כשכל אחת מכילה בפנים עולם ומלואו מבחינת סוגים, סכנות ודרכי טיפול. שווה להמשיך ולעקוב אחרינו.

רטיבות –  דרכי איתור, טיפול והסכנות המגיעות איתה:

בין המקרים הבולטים שאפשר למצוא ולהגדיר כנזקי אינסטלציה ומחייבים התערבות דחופה של איש מקצוע מוביל, זו ללא ספק הרטיבות. הזמנת אינסטלטור בחולון במקרי רטיבות היא בין הקריאות הפופולריות ביותר מבין אנשי מקצוע האינסטלציה וצריך להיות בעל בקיאות רבה כי הרטיבות היא לא דבר הקל לטיפול. הדבר הראשון שחייב לעשות האינסטלטור שהזמנתם הוא איתור מקור הרטיבות, המגיע כנראה מפיצוץ באחד הצינורות שבקיר, אולם במקרה שחלה רטיבות בתקרה הדבר אינו אשמתכם, וכי מדובר בכלל למעשה מהצפה או בעיה בצינורות ברצפתו של השכן מלמעלה. לאחר איתור מקור הבעיה, שנעשה כיום באמצעות מצלמה טרמית מיוחדת, כזו שמובילה את האינסטלטור ישירות לנקודה הבעייתית, ובמקום לשבור את כל האזור הנגוע הוא עובד באופן נקודתי על מקור הבעיה. המצלמה הטרמית עוזרת לבעל המקצוע לבצע את העבודה ביעילות, זריזות ואסתטיות רבה יותר מבעבר, מה שגם מוזיל את מחיר העבודה וגם חוסך בזמן  שהות בעל המקצוע בבית הלקוח.

נזילה – סוגים שונים ואופן טיפול שונה:

הנזילות הן מטרד שכיח וארוך שנים, הידוע לאינסטלטורים כבר בתחילת דרכם. כל אינסטלטור מקצועי צריך להכיר את סוגי הנזילות השונות, שבעצם מתחלקות לשניים: נזילה עקב בעיה בצנרת ונזילה בשל חוסר איטום. נזילה עקב בעיה בצנרת היא שכיחה למדי ויכולה לגרום לרטיבות בקירות או הצפה. עקב הצפה יכול להיווצר מצב לא נעים, כזה שגורם לרטיבות אצל השכן, וכמו שאתם לא רוצים את  כאב הראש הזה בעל כורחם גם הוא וודאי  שלא. אחת הבעיות הרציניות של הנזילה היא גרימה לרטיבות, דבר היכול להוביל לעובש וטחב הפוגע מאוד בבריאות האדם. מקרי הנזילה עקב איטום בלוי מאופיין בעיקר בגגות, אך לא רק. עקב איטום שגוי ולא מקצועי או שחיקת חומרי האיטום, יכולים מי גשם לחדור אל הגג. נזילה בגג פוגעת בזכות יתרון הגובה שלה בקירות, ברהיטים ואף יכולה להגיע למוצרי החשמל ואז מדובר בסכנה אמיתית. גם אם מדובר על נזילה בבעיה בצנרת או עקב איטום שגוי, אינסטלטור חייב בלהפגין ידע ומקצועיות רבה ולתקן את העוול הנגרם מתוצאה מכך.

סתימות – בעיה קטנה שעלולה לגרום למשבר גדול:

בניגוד לנזילה ולרטיבות הסתימות זוכות ליחס של בעיה קטנה, כזאת שכל אחד חושב שהוא יכול לפתור לבד ואינו זקוק לבעל מקצוע. לראייה לזה יעידו על כך מספר "תרופות הסבתא" לפתיחת סתימות ומתגלות לבסוף כעצות אחיתופל וגורמות נזק רב למערכת.  שמענו לא מעט עצות על פתיחת סתימות כגון שימוש בקולב בגדים וכדומה, אולם הדרך היעילה ביותר היא הזמנת אינסטלטור בחולון באופן מקצועי, על מנת לא לגרום לסתימה לעשות הצפה גדולה ונזק גדול יותר ממה שהיה בהתחלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

young-woman-taking-bath-with-her-favorite-dog-world-dog-love-day-concept

צריכים לטפח את הכלב? מספרת כלבים בחולון בשבילכם!

תפריט נגישות