n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הכירו את יו"ר פרלמנט הנוער החדשה

ראשון לציון: הכירו את יו"ר פרלמנט הנוער החדשה

ליהי דוד, תלמידת כיתה יא' במקיף ו', נבחרה לתפקיד בסיומו של הליך דמוקרטי ושקוף, שבו לקחו חלק למעלה מ-12,000 בנות ובני נוער הלומדים בחטיבות ובתיכונים בראשון לציון.

ליהי דוד צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

בסיומו של הליך דמוקרטי ושקוף שבו לקחו חלק למעלה מ-12,000 אלף בנות ובני נוער בראשון לציון, נבחרה לתפקיד ליהי דוד לתפקיד יו"ר פרלמנט הנוער העירוני. דוד, תחליף את היו"ר היוצאת אגם בלולו. דוד (16), תלמידת כיתה יא' במקיף ו' יגאל אלון במגמת פיזיקה ורובוטיקה, פעילה בפרלמנט הנוער העירוני מזה כשנתיים.

בנוסף היא פעילה גם במסגרות נוספות ומשמשת, בין היתר, כמדריכה במד"צים. עם הבחירה היא אמרה: "תודה לכל הבוחרים והבוחרות. אני מתרגשת ומוכנה להמשיך בעשייה למענכם גם בתפקיד היו"ר".

על התפקיד התמודד גם גיל לוי (17), תלמיד כיתה יא' במקיף ט' במגמת שוחרות אלקטרוניקה ופיזיקה. לוי פעיל במועצת התלמידים של בית הספר וקבוצת 'אלוף' של הכנה לצה"ל במסגרת אגף הנוער והצעירים.

בחירות לפרלמנט הנוער רז קינסטליך צילום דוברות ראשון לציון

גם השנה, זכות הבחירה ניתנה לכלל התלמידות והתלמידים בחטיבות ובתיכונים בהתאם לשינוי שיטת הבחירות שאותה הוביל ראש העירייה, רז קינסטליך. לראשונה, אפשרות הבחירה ניתנה גם לתלמידי החינוך המיוחד. יצוין, כי על מנת לשמור על טוהר הבחירות, אגף הנוער והצעירים בעיריית ראשון לציון חילק בבתי הספר קודים מיוחדים שאיפשרו הצבעה חד-פעמית לכל תלמיד על ידי הזדהות.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "בסיומה של חגיגה דמוקרטית אמיתית ושקופה, שכללה השנה לראשונה גם את ילדי החינוך המיוחד – יש לנו זוכה. אני רוצה לברך את יו"ר הפרלמנט הנכנסת, ליהי דוד, ובטוח שהיא תוביל להצלחות ולהישגים חדשים, ולאחל לה ולכל חברי הפרלמנט הצלחה רבה בתפקיד החשוב".

מחזיקת תיק החינוך מ"מ ראש העירייה, ליאל אבן-זהר: "היה לנו הכבוד לארח היום במליאה את המועמדים ליו״ר פרלמנט הנוער, והשנה ובפעם הראשונה השתתפו בהצבעה גם ילדי החינוך המיוחד. אנו מחנכים את ילדנו למעורבות ולדמוקרטיה ואני גאה בנוער בעיר שהינו נוער מעורב וערכי. מברכת את הזוכה ונמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם פרלמנט הנוער ופרלמנט הילדים ולשתף אותם בהחלטות הנוגעות לילדי העיר".

מחזיק תיק נוער וצעירים, סגן ראש העירייה איתי מתיתיהו: "גם השנה דאגנו שהבחירות יתקיימו בהצבעה ישירה של כל בני הנוער בעיר. ולראשונה – ההצבעה התקיימה גם במוסדות החינוך המיוחד, מתוך הבנה שיו"ר הפרלמנט מייצג את כלל בני הנוער בעיר. אני מאחל בהצלחה רבה לליהי דוד, יו"ר פרלמנט הנוער החדשה, וכבר מצפה לפגישה החודשית שלנו שבה נעבוד יחד למען הנוער".

רז קינסטליך ליהי דוד צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות