n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: היום זה קורה, היער הקסום חוזר ובגדול!

ראשון לציון: היום זה קורה, היער הקסום חוזר ובגדול!

לרגל חגיגות ה-140 לעיר וה-75 למדינה, עיריית ראשון לציון מחזירה את אירועי היער הקסום בגן המושבה. הפעילות, שתתקיים השבוע פעמיים: היום (27.4) ובשבת (29.4), מיועדת לכל המשפחה – ללא תשלום.

הפנינג מסיבה ילדים צילום דוברות ראשון לציון (4)

עיריית ראשון לציון מחזירה את אירועי היער הקסום בגן המושבה לרגל חגיגות ה-140 וה-75 למדינה. היום, חמישי (27.4), בין השעות 16:00-19:00, חוגגים עצמאות ב"מיני סיטי" לילדים – עיר ילדים קטנה עם כל מה שיש בעיר גדולה רק במשחק: שוק עם דוכנים, מרכז תכנון ובנייה עם הפעלות, מרכז ספורט עם חדר כושר, חנות גיימינג עם עמדות משחק, בית קפה לילדים, מרכז אופנה, מתנפחים ועוד המון הפתעות. בנוסף, בשעה 17:30 תתקיים ההצגה "בלוניזם" – קרקס בלונים מצחיק לכל המשפחה.

הפנינג מסיבה ילדים צילום דוברות ראשון לציון

ביום שבת (29.4), בין השעות 10:30-13:30, תתקיים פעילות משחקים והצגות של היער הקסום. ב-11:00 יוכלו התושבות והתושבים ליהנות מהצגה לקטנטנים "מומינטרול והמגבעת" של תיאטרון גלי; וב-12:30 יתקיים המופע "כפל של קרקס" של תיאטרון הצפרדע המיועד לכל המשפחה. במקום יהיו גם משחקי חשיבה, סדנת יצירה, מכונית VR ומתנפחים.

הכניסה לאירועים הינה חופשית וללא תשלום.

הפנינג מסיבה ילדים צילום דוברות ראשון לציון (3)

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אחרי חגיגות העצמאות המרשימות שלנו שצפויות ברחבי העיר, אני שמח להזמין את התושבות והתושבים להמשיך לחגוג איתנו ולהגיע לפעילות היער הקסום שמתחדשת השבוע ומיועדת לכל המשפחה – ללא תשלום נוסף".

הפנינג מסיבה ילדים צילום דוברות ראשון לציון (2)

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות