n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הוכתה קשות מבן זוגה כי לא מצאה את שיניה התותבות .

ראשון לציון: הוכתה קשות מבן זוגה כי לא מצאה את שיניה התותבות .

כתב אישום הוגש הבוקר ע"י מדינת ישראל ומשטרת ישראל על תושב העיר כי הכה קשה את בת זוגתו ואיים לרצוח אותה מכיוון שלא מצאה את שיניה התותבות.

מרפאת שיניים ד"ר אלי מונרוב גבעת שמואל. צילום: freepik
מרפאת שיניים ד''ר אלי מונרוב גבעת שמואל. צילום: freepik

הבוקר הגישה משטרת ישראל כתב אישום נגד תושב העיר בגין תקיפת בת זוגתו באגרופים ובעיטות עד שהתעלפה ואיום ברצח כי לא מצאה את שיניה התותבות.

ביום שבת האחרון בשעות הערב החל וויכוח סוער בין תושב העיר לבת זוגתו על כך שהיא לא מוצאת את שיניה התותבות .בנסיבות המתוארות, החל הנאשם, לצעוק על בת זוגתו ואמר לה: " אם לא נמצא את השיניים היום יהיה פה רצח היום" וביקש מביתה הקטינה כי תנעל את הבית כדי שבת זוגתו לא תברח.

מיד ובסמוך, משך הנאשם תושב העיר בשערותיה של בת זוגתו, הכה אותה באגרופים לראשה וחנק אותה עד שהתעלפה, לאחר מכן כשהתאוששה החלה בת זוגו לחפש את שיניה התותבות ובן זוגה משך פעם נוספת בשערותיה וגרר אותה משערותיה לחדר השינה שם בעט בבטנה ובגבה.

ביתה הקטינה של האישה החבולה ביקשה מבן זוגה של אימה להפסיק ממעשיו, יצאה מהדירה והזעיקה את כוחות המשטרה.

בנסיבות אלה, שוטרי משטרת ראשון לציון קיבלו דיווח במוקד ב-13.8 סמוך לשעה 19:40 ע"י ביתה של בת הזוג הקטינה,הגיעו למקום וגילו כי נגרמו למתלוננת חבלות של ממש בדמות סימנים אדומים ושריטות בידיה וברגליה והיא פנתה למקלט לנשים נפגעות אלימות, כאמור כתב אישום הוגש היום בהוראת החיקוק: תקיפה הגורמת לחבלה של ממש.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-05 at 20.35.31_8a8e6d3b

ראשון לציון צועדת וזוכרת

תפריט נגישות