n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: בר הברנרד במקום נוסף וחדש

ראשון לציון: בר הברנרד במקום נוסף וחדש

ה"ברנרד" שהפך למוסד בעיר ובארץ התרחב למקום נוסף שישלב אירועים פרטים עד 40 איש וישודרו במקום משחקי ספורוט.

הברנרד 79 צילום גל גפן
הברנרד 79 צילום גל גפן
WhatsApp Image 2022-11-15 at 15.38.47
צילום: גל גפן

 

אין ראשוני שלא מכיר את בר ה"ברנרד" ברחוב רוטשילד 77 של האחים עין שי. המקום נפתח לפני למעלה מעשור והוא אחד המקומות הטובים ביותר בראשון לציון ויש שיגידו גם בכל הארץ. ההצלחה של המקום היא האווירה בשילוב האוכל והשירות, שמושכת למקום את כל שכבות האוכלוסיה, מנערים בני 18, חיילים, ועד אנשים מבוגרים יותר, נשואים ורווקים כאחד.

המקום החדש שנפתח ממש בסמוך, ברוטשילד 79, הוא לאחר דרישה מצד הלקוחות לאירועים קטנים כי כולם רוצים לחגוג בברנרד וגם מאהבתם של האחים עין שי לספורט, המקום מעוצב כולו עם התמונות של טובי הספורטאיים לאורך ההיסטוריה מהארץ והעולם, מסך עם מקרן אשר אפשר יהיה לראות את משחקי המונדיאל שממש עוד רגע כאן ועיצוב של ספות ושולחנות שעוד לא נראה כמוהו בעיר.

"המחשבה על המקום הגיע מצורך מצד הלקוחות" מסביר עופר עין שי " החלל החדש של הברנרד יעשה אירועים קטנים עד 40 אנשים באווירת הברנרד דבר שהיה חסר לפני .בנוסף אנחנו משדרים אירועי ספורט (מונדיאל,ליגת אלופות ,כדורסל וכו..)בעצם מה שסוגר לנו את המעגל ללקוחת שלנו, אנחנו מאוד מתרגשים מהמקום החדש "

התפריט של המקום הוא התפריט המצוין מהברנרד, כריכים מעולים שהם סימן ההיכר של המקום, פסטות, סלטים, ראשונות עם טוויסט וכמובן אלכוהול משובח, אז לכל מי שרוצה לסגור כדי לחגוג, יום הולדת, התחלה חדשה או כל דבר אחר, מהרו להגיע למקום, בברנרד כמו בברנרד תמיד מלא.

WhatsApp Image 2022-11-15 at 15.32.22
עופר ומיכאל עין שי הבעלים של הברנרד. צילום פרטי

 

WhatsApp Image 2022-11-15 at 15.38.47 (1)
בואו לראות את המונדיאל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות