n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פקק של טרמפיסטים בראשון לציון

פקק של טרמפיסטים בראשון לציון

למה הפקק במשה דיין מעניין פוליטיקאים מהאופוזיציה והקואליציה?

כביש תנועה מכוניות פקק צילום עמותת אור ירוק

בימים האחרונים הרשתות גועשות בשל הפקק על ציר משה דיין, שנגרם בשל העבודות של נת״ע להקמת הרכבת הקלה. ביום שישי האחרון, שיגר ראש העירייה רז קינסטליך, מכתב נוקב למנכ״ל חברת נת״ע ובו נכתב בין השאר: ״כבר עכשיו, כחמש שנים לפני הפעלת הקו הירוק, מתחולל כאוס תחבורתי בציר משה דיין ובכל הצירים המתחברים אליו. המצב הזה אינו יכול להמשיך ואין בכוונתי לאפשר המשך של אי הנוחות והקושי שחווים תושבי העיר ללא צורך״

בעקבות הפנייה של קינסטליך לחברת נת״ע, הם השיבו לו כבר באותו היום כי בשל הפנייה, יוצבו שוטרים החל מיום ראשון (האחרון) שיכוונו את התנועה ובכך ינסו להפחית את הפקק. אלא שמאז, לא מעט גורמים בפוליטיקה מהקואליציה ומהאופוזיציה, שהחליטו לקחת ״טרמפ״ על הנושא ולהתבטא בנושא ברשת.

בכיר בעירייה סיפר היום לגל גפן: ״ההתבטאויות של חלק מהפוליטיקאים בנושא כל כך כואב ואקוטי לתושבים, הוא בגדר בדיחה. היכן היו כולם לפני? בחלק מהפרסומים נטענים דברים שלא היו ולא נבראו. בסופו של דבר גם הפעם המצב מטופל ע״י ראש העירייה, אשר פנה לנת״ע מיוזמתו זו כבר הפעם השנייה תוך שלושה חודשים”.

עוד הוסיף הבכיר: ״מצב התחבורה בעיר היה בכי רע אם לא ההחלטה של ראש העירייה לפני כ-4 שנים, להתחיל פרוייקטים שיוציאו אותנו מפקקים עתידיים וחמורים יותר. כמו בערים המפותחות בארץ – ירושלים ות״א, פרוייקטי תחבורה טומנים בחובם אי נוחות מסויימת, אבל זה למען השנים הבאות״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

9 תגובות

  1. הגיע הזמן לתת את דעת על פיתוח מסיבי של מסלולי אופניים בעיר, ל רק בשכונות חדשות שמוקמות. גם במרכז העיר כמו שנעשה בת"א.
    זה ימשוך צעירים לעיר.

    • במקום רכבת קלה בראשון לציון עדיף מטרו
      יהיו יותר מסלולים למכוניות ולא נרגיש את הכאוס התחבורתי
      לא משנה כמה יעלה , במקום שהכסף ילך לפוליטיקאים

    • תנוחי ומהר. מה נסגר עם החיים שלך??? העיר מפוצצת באלפי תושבים את רוצה להביא עוד ? את חייבת טיפול דחוף

  2. מר ראש עיר נכבד תדאג לכוון את הרמזורים בעיר אף רמזור לא מכוון

  3. ישראל כ"ץ שהיה שר התחבורה מטעם הליכוד לא השכיל לחשוב מחוץ לקופסה וגרם סבל עצום של שנים ארוכות לנהגים, לחזות הערים במרכז ובעיקר לבעלי.ות העסקים רגע לפני שעזב את המשרד. נזכור לו זאת לדורי דורות. רק הליכוד יכול להרוס כל חלקה טובה בארץ ישראל כמו את ביטחון הפנים.

  4. לא יעזור כלום. העירייה מכרה את ראשלצ לעשירים. חוף הים קטטות. ערבים בכל העיר. סודנים בכל העיר. פקקים בכל מקום. פשוט גועל נפש

  5. השוטרים אם בכלל היו גרמו לפקקי ענק יותר גרוע מהקיים מניסיון אישי יום יומי פשוט ביזיון ייאוש

  6. בונים בעיר הזאת מכל הכיוונים ואין תשתית כבישים הולמת אז נוצרים פקקי תנועה אדירים שרק ילכו ויחמירו

  7. כועסת ו ממורמרת

    לא הבנתי, שוטרי תנועה יסדרו את הפקקים? הם יותר גרועים מה רמזורים 😱 אי אפשר להמשיך ככה.
    מקניון הזהב לבית שלי ברגל לוקח 20 דקות בהליכה איטית. וברכב לקח לנו שעתיים וחצי !!! וזה עוד חול המועד!!! מה יהיה אחרי החג?
    אני נמנעת מללכת לקניות או בכלל לקניון בגלל הפקקים. ומה עם העבודה?
    לקח לבעלי להגיע לעבודה באזור 15 דקות, ועכשיו זה לוקח שעה וחצי!!!!
    וזה לא איילון או כביש גהה, זה פה בעיר מתחת לאף!
    ותעשו טובה עם שבילי האופניים, הם מקוטעים ומיותרים כי זה סתם משבש את התנועה בעיר אין נתיבי תעבורה מספיקים אז עשו לאופניים?
    ואנשים ממשיכים לרכב בכביש! כאילו זה עוזר שיש להם נתיב….שטויות וטעות גדולה!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות