n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פצוע אנוש בתאונת דרכים ליד ראשון לציון

פצוע אנוש בתאונת דרכים ליד ראשון לציון

רוכב אופנוע נפצע אנושות בתאונת דרכים בכביש 431 סמוך למחלף ראשון לציון. נהג הרכב הפרטי, עוכב לחקירה

תאונה אופנוע צילום דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

אמש (רביעי) בשעה 20:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 431 בסמוך למחלף ראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שמיר-אסף הרופא, גבר כבן 25 במצב אנוש, תוך ביצוע פעולות החייאה.

פראמדיק מד"א בנימין ג'וזף וחובש רפואת חירום במד"א דניאל גיאת, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד. האופנוע היה מרוסק. הרוכב שכב כשהוא מחוסר הכרה לכוד מתחת לגדר ההפרדה. תוך כדי טיפול רפואי ראשוני, חילצנו אותו ומיד התחלנו בפעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי."

תאונה אופנוע 1 צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פארס זרקאוי חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוען שנפצע אנושות. ביצענו בו פעולות החייאה בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שמיר-אסף הרופא במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

בוחני התנועה של משטרת ישראל- מרחב שפלה, הגיעו אף הם אל הזירה הקשה, אספו ממצאים ועכבו לחקירה את נהג הרכב הפרטי בחשד למעורבות בתאונה.

תאונה אופנוע צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות